EdK
Forumguru
Wel @Corné de Kluijver dat klinkt als of je het als goede sex ervaarde....
En dan heb je ook nog andere dempers achter. Een 1.8 heeft eens andere achteras met 55mm dempers. Een gewone O3 heeft een normale achteras met 50mm dempers. Ik heb laatst begrepen dat de 55mm dempers beter dempen.Ik heb de originele dempers en Eibach veren en onlangs voor het eerst een tijdje in een O3 gereden met standaard vering. Wat een waardeloze beleving. Het lijkt wel of je voorwielen in watten zijn gevat. Je voelt niks en sturen lijkt pas een week later effect te hebben. Nu ben ik ook niet tevreden met de originele dempers, maar met de Eibach rijdt de auto al een enorm stuk beter.
Ik had de originele vering nog niet ervaren, omdat ik een proefrit in een RS had gemaakt en die is ook verlaagd. Mijn samenstel vind ik nog net iets beter, maar wel harder dan de RS. Alleen het uitveren is niet je van het onder bepaalde omstandigheden, zoals lange hobbels bij hogere snelheid. Dan lijkt het weer een beetje op standaard vering.
Ben benieuwd wat een nieuwe karoq doet
Na 80000 km baal ik nog steeds van deinen. De auto is comfortabel ook op 18 inch. Wat is een niet al te dure optie, want zit halverwege lease contract. Lager hoeft niet maar minder deinen , doorhangen.
Bij mijn O3 combi (1.6tdi) gaan de Eibachs er volgende week onder vandaan ivm inleveren auto. Deze veren kunnen voor een zacht prijsje weg..
Pm?Ja zijn helemaal prima. Ze worden er komende zaterdag door @Antera verwijderd. Pm me even. Ik kan dan ook foto's doorsturen.