Antera,
Kun jij mischien aangeven welke ProKit veren er onder de 1.5TSI Combi moeten?
Bij Eibach zelf staat er nog niets en tegen de tijd dat dealer ze gaat monteren zou ik graag even willen dubbelchecken dat ze de juiste er onder gaan zetten...
Ik zal volgende keer aan je denkenbeetje verre foto :-)
Ik zal volgende keer aan je denken
Die 15mm die zie je niet en die voel je ook niet. Een setje van bijvoorbeeld Eibach die 3cm lager gaat dat zie je wel en voel je ook. Het geeft je meer contact met de weg en daar moet je van houden.Ik heb net een combi besteld met originele vering, verlaging fabriek 15 mm was maar 150 euro meerprijs maar ik vrees een beetje dat het comfort veel minder gaat zijn, iemand ervaring mee?
Het is de optie verlaagd sportchassis, geen idee of het dan enkel veren zijn.
Ga ik doen De 150 euro is verleidelijk om het te doen maar inderdaad 15 mm is echt helemaal niets. Heb nu 17 " velgen, bedoeling is een sportieve (uitziende)gezinswagen te hebben.Ik kom uit een S2C en rijdt nu in een O3C RS en dat is zeker geen onconfortabele auto.
Ik ga er van uit dat dit op de "gewone" O3 ook geen probleem zal zijn.
Met grote velgen ga je meer confort inleveren denk ik.
P.S. Stel je even (kort) voor in het daarvoor bestemde topic. Wordt altijd op prijs gesteld.
Mogen nog wel een paar spacers tussenDe Eibach Sportline zit eronder!
Goed te doen, alleen rechtsvoor even lopen klooien (lange gedeelte van de as waardoor de draagarm niet verder wilde zakken).
Hij is laag maar rijd nog heerlijk! Ik ben blij verrast.
Vrijdag even laten uitlijnen, hopen dat het 'nazakken' er dan wel uit is.
Genoeg gepraat hierbij een indicatie van de Sportline veren:
Zeker wel. De veren zijn ook stugger en reageren anders dan de originele veren. De autoigt ook sportiever op de weg en neemt kleine hobbels anders dan met originele veren.Volgens mij veranderd het comfort niet met het verlagen.
Als er andere dempers onder komen kan dit wel veranderen.