Rosinfield
† In Memoriam
In mijn geval ook. Groot verschil met alleen de veren bij mijn vorige Fabia. Hoewel de wegligging ook geweldig was
Net gewijzigd. Thnx@innocenti bedoel je niet Bilstein B6? Met Bilstein B8 vind ik het prima te doen
Kan wel maar dan ook gelijk dempers vervangen, anders grote kans op lekkage.Zou ze er ook nog wel onder willen hebben, maar ga ervan uit dat het beter is om het niet te doen met een O3 met 140.000 ervaring
Wel als ze al 140k op oem veren hebben gereden.Welnee,ze zullen heus niet meteen lek gaan hoor van 3,5 cm verlaging!
Zou ze er ook nog wel onder willen hebben, maar ga ervan uit dat het beter is om het niet te doen met een O3 met 140.000 ervaring
Ik deed vroeger niet anders, als op mijn 2e hands auto’s meteen na aanschaf 6cm verlaging veren erop en heb nog nooit daarna lekke dempers gekregen. Toen waren schroefsetjes alleen nog maar voor de rijke onder ons.Wel als ze al 140k op oem veren hebben gereden.
Tegenwoordig leven we helaas in een wegwerp cultuur. Ik heb al O3’s gezien met lekkende dempers die bij lage km stand verlaagd werden. De kwaliteit (levensduur + comfort) van de OEM dempers is gewoon RUK op een Octavia. Laatst een ritje gedaan met een Octavia met Bilstein dempers en Eibach veren en dat leek een bijna perfect huwelijk te zijnIk deed vroeger niet anders, dus ik zou het nu nog wel aan durven om verlagingsveren te monteren op dempers met die km stand..