Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

VWim

Forumguru
@Corné de Kluijver Je kunt de mate van ingrijpen instellen; soft, hard en iets er tussenin geloof ik. Er staat iets over geschreven in het topic met de VCDS mogelijkheden van de O3.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Falcon

Donateur
Wacht even... de O3 Greenline heeft het sportonderstel.. betekend dit dat ik ook straks met XDS kan spelen?

Tom RS

Forumguru
Jaja, het zijn de juiste (wel 3 keer gecontroleerd) ;) Je kan qua carrosserie trouwens niet missen bij een RS tdi: die voor de HB zijn nog in ontwikkeling.
Inderdaad voor Eibach gegaan, mede ook omdat ze zwart zijn. Heb het net geprobeerd en de witte opdruk gaat er vlot af met staalwol. Als alles er af is blijf je over met gewone zwarte veren. Ik ga de gok nemen om er binnen vier jaar zo mee naar de keuring te gaan en ik denk dat ze het niet gaan zien. Als ik nu een keuring voor verlaging moet laten doen (België) kost het nog eens 100 euro extra, vind ik wat veel.
Overigens worden alle attesten vlot meegeleverd door de invoerder (GOCA attest wordt nagestuurd, is nog in aanvraag), zodat je netjes alles officieel door de keuring kan krijgen als je wil.

vw125

Forumguru
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Eibach veren en een setje van H&R .
Ik wacht ff op jou foto's zodat ik er een beter zicht op heb.

CDK

Forumguru
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Eibach veren en een setje van H&R .
Ik wacht ff op jou foto's zodat ik er een beter zicht op heb.
als ik me mag inmengen.... mijn keuze zou dan Eibach zijn, de H&R's zijn stugger en minder comfortabel ;)

Bovenaan Onderaan