Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Skodatek1

Forumguru
@Antera

art. E10-79-010-03-22
1,2TSI inkl. Green tec; 1,4TSI Green tec; 1,8TSI Green tec inkl. DSG; 1,6TDI Green tec inkl. DSG as 1 985kg as 2=1030kg

Ben nu even gaan twijfelen over mijn setje Eibach. Op de doos staat dit nummer E10-79-004-03-22
Hierboven staat dus een ander nummer, of geldt dat alleen maar voor de 1.6 TDI Green Tec?
Ben er steeds vanuit gegaan dat ik de goede set heb :arghh:

Skodatek1

Forumguru
@s-line: Die komt er nog onder.

Die Eibachs heb ik al sinds aflevering er onder zitten, wilde alleen nog effe checken of ik wel de juiste veren heb.

rdrummen

Senior Member
Had tdt al een deal gemaakt bij de dealer om em te laten verlage. Heb alleen het idee dat achter lager ligt dan voor.... is dat bij andere ook zo. Heb ook even twijfel of de gebruikte set wel goed is. @Antera er was toch een aparte set voor de o3c??
Dit zijn inderdaad niet de juiste veren, zit achter te laag!
Bij mij was dit ook misgegaan (maar liefst 2 keer!) via PON en de dealer... :mad:
Deze moet je hebben: E10-79-010-03-22
(tenminste, voor de Octavia-combi 1.4TSI, met starre achteras
en een asbelasting vooras: 985 kg
en een asbelasting achteras: 1030 kg)

Echter, ik zie nu dat je een TDI hebt, kan alsnog anders zijn, kijk even op de website van Eibach voor de juiste verenset:
via www.eibach.de en dan klikken op ONLINE KATALOG.
Nu heb ik eindelijk de juiste veren eronder, merk toch wel wat verschil, en ziet er optisch ook beter in balans uit.

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
En dan lopen mensen nog weg met dealers! Zo van hij is dealer onderhouden, nou bij een hoop dealers lopen gewoon prutsers!!:pieker:

thekawa

Forumguru
Jaja... de juiste veren schijnen morgen ochtend gemonteerd te worden. Vrijdag eens ophalen en kijke of het klopt.....

Thorgal

Forumguru
@thekawa foto's voor en na zijn welkom (en leuk om te kijken :jaja:)
Kan ik me helemaal verheugen want jouw (externe) config komt heel bekend voor

thekawa

Forumguru
@thekawa foto's voor en na zijn welkom (en leuk om te kijken :jaja:)
Kan ik me helemaal verheugen want jouw (externe) config komt heel bekend voor

moet jou en mij (ook een beetje) teleurstellen. De dealer had niet gemeld wanneer die binnen kwam, dus heb geen fotos van voor ('verhoogd' en 17"). Dus heb alleen maar de fotos vrijdag van verlaagd. Op de velgen, ramen en trekhaak na zijn het broertjes (exterieur) :)

Thorgal

Forumguru
Trekhaak is afneembaar :D
Iig alvast gefeliciteerd, ik zie dat je er lang op hebt moeten wachten.. Dat wordt genieten...

Bovenaan Onderaan