Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

@Antera , als ik de Eibachs laat monteren, heeft dit dat invloed op het laadvermogen? Ik gaan regelmatig vol beladen op vakantie met een fietsendrager met fietsen.... Dat wil ik graag blijven doen.....

EdK

Forumguru
Is dat nu die eerste sleurhut voor mensen met een rolstoel.?
De drempelloze caravaan ??
Neem toch aan dat hij nog lager kan...

Antera

Donateur
@Antera , als ik de Eibachs laat monteren, heeft dit dat invloed op het laadvermogen? Ik gaan regelmatig vol beladen op vakantie met een fietsendrager met fietsen.... Dat wil ik graag blijven doen.....

Dit heeft geen invloed op het laadvermogen. De veren zijn progressief dus ook met volle belading zal dit normaal gezien niet meer problemen geven dan anders. De auto zal iets lager hangen dan normaal.

Ik heb er een goed voorbeeld van gezien. Een klant van me met zijn kofferbak vol met boeken heb ik verlaagt. Het was zo dat de auto met volle belading voor en na de (30mm) verlaging nagenoeg op dezelfde hoogte stond

Thorgal

Forumguru
Als het om het inleveren gaat: Je krijgt je oude veren mee terug, die kan je vlak voor inleveren weer terug laten plaatsen ...
Verder zeg ik niets maar ik ga ze straks voor 3,5 jaar opbergen :jaja:
Zoals @Majefloti al aangaf is mijn motto ook: als je het antwoord niet wilt weten moet je de vraag niet stellen.

Antera

Donateur
Zo word het veel gedaan en niemand die het opvalt. Desnoods halen we het Eibach logo eraf en niemand die er iets van merkt

Tom RS

Forumguru
Dat zal ik je morgen kunnen vertellen. Garage had het wat te druk en heeft gevraagd of ik er op kon wachten tot morgenmiddag. Ik rij toch per fiets naar mijn werk en de wederhelft heeft verlof, dus heb ik hier maar niet moeilijk over gedaan.

Bovenaan Onderaan