Veren zijn beperkt verkrijgbaar. Wel zie ik andere (eibach-shop punt nl) tekst komt overeen maar artikelcode niet. Heeft dit een oorzaak?
Voor de Belgen onder ons (of Nederlanders die het eventueel zouden weten):
Als ik de Eibach pro veren op men wagen laat monteren, dien ik dan onmiddellijk naar de technische keuring te gaan? En dien ik dan elk jaar opnieuw te gaan om deze veren te laten controleren ipv pas na vier jaar voor een nieuwe wagen?
Bedankt! Ik heb hen ineens gemaild voor meer informatie over de keuring.Volgens mij hebben ze TüV certificaat maar is dus niet afdoende voor BE:
Zie ook (via Google gevonden) http://www.mayer.be/nl_homologatie_eibach.htm
Is ook nog een goede optie. Hoe verwijder je deze het beste? Gewoon afschuren?Gewoon de merktekens van de veren (laten) verwijderen en geen keurmeester die er naar kraait ook geen extra keuring en onkosten op deze manier
En weer een naar moeder aarde op winterwielen
maar wel laten uitlijnen na het plaatsen van de veren .Ik heb het met staalwol 000 gedaan. Piece of cake en geen schade aan de veren.
Normaal moet je auto een keuring voor verlaging krijgen met geometriemeting. Je moet ook een plaatsingsattest laten invullen. Alles bij elkaar kost je dat op de keuring dik 100 euro. Ik heb het niet laten doen, ze gaan het niet merken volgens mij.