Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad laten uitlijnen, beter zeker spelen.
Ik heb het in de garage laten doen. Ik zou het zelf kunnen, maar heb 4 jaar garantie en wil de invoerder/garage geen reden geven om bij een eventueel garantieclaim moeilijk te doen.
Yep, 2 jaar bijgenomen. Ervaring leert dat er niet veel moet stukgaan om hier winst mee te maken. Op mijn vorige auto (Leon) aircocompressor moeten laten vervangen en al direkt 1250 euro uitgespaard door die garantieverlenging. De prijzen zijn overigens sterk gestegen: was nu 1100 euro kwijt voor 2 jaar extra. Daar ga ik niet over zeuren, de extra zekerheid is me dat waard.
Poeh....dat had ik er niet voor over. Dannam ik de gok liever dat er een grote reparatie zou komen.
1250 voor de aircocompressor is m.i ook veel te veel, dat kan stukken goedkoper.
Afhankelijk van je rijstijl kan een dergelijke garantie zeer gunstig zijn. Je hebt in ieder geval geen stress. Kan me er wel iets bij voorstellen. Je kan in ieder geval 4 jaar lang zonder stress dat er ook maar iets stuk gaat je 220 paarden uitlaten.
Kijk, dat bedoel ik nu
Er zijn wel wat uitsluitingen, maar dat zijn voornamelijk slijtageonderdelen (koppeling, batterij, remmen), voor de rest is de dekking toch wel vrij volledig.
Slijtage onderdelen zijn er veel stiekum. Motorische problemen zullen met wat pech er dan ook buiten vallen. Zijn tenslotte allemaal draaiende delen. Tja ieder voor zich maar vind het idd veel geld en de kans met grote kosten op een nieuwe auto zijn dacht ik wel redelijk minimaal.
@Tom RS hanteren ze ook een eigen risico?? Of is het compleet gedekt
Het is volledig gedekt, geen vrijstelling. Enige uitsluitingen zijn: koppeling, batterij, banden, remmen, schokdempers en zetelbekleding. Motor, versnellinsbak e.d. zijn dus wel gedekt.
Wacht even. Ik heb straks een meet met fastpeter en dan zullen we ze even naast mekaar zetten. De grond raken is geen probleem, enige waar je mee moet opletten zijn de boordstenen aan sommige parkeerplaatsen. Die durven soms nogal hoog zijn en de voorspoiler komt toch wel een stuk lager.
Twee broertjes naast mekaar:
Verlaagd versus niet verlaagd. Je ziet het verschil achteraan niet zo goed omdat die van Peter nogal zwaar geladen was (lijkt zelfs of de verlaagde hoger staat dan de niet verlaagde). Irl valt het vooral vooraan op: verlaagd hangt de spoiler echt wel behoorlijk lager. Achteraan lijkt hij hoger te staan, maar ik denk dat dat komt door de belading bij Peter en doordat hij na verlaging een beetje naar voor helt, waardoor de achterkant onder een andere hoek komt te staan. Apart valt het niet op, maar zo naast mekaar op foto blijkbaar wel. Ik ga de rest van de bespreking aan Peter over laten, hij kan het best het verschil beoordelen (en heeft misschien wel betere foto's).
Ben benieuwd @fastpeter wat je ervaringen zijn. Ook gemeten van hart wiel tot wielkastrand? Ben benieuwd wat het verschil is. Achter helaas wat lastig idd met die kisten achterin
p.s. hier goed te zien het verschil omtrend de DRL
We hebben het niet gemeten, maar ik weet wel wat het verschil bij die van mij was: Afstand midden wiel naar onderkant wielkast voor verlaging: 38 cm vooraan, 36,5 cm achteraan. Na de nieuwe veren: 35 cm vooraan, 35 cm achteraan.
Aan de wielkast bij Peter te zien zal dat daar hetzelfde zijn.
Verlaging ziet er goed uit, maar jammer dat die onderste gril zo open is. Zo'n glimmend blok vol in het zicht ziet er niet uit vind ik. Daar zou ik een zwart spuitbusje overheen halen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.