Nou thuis van een druk weekend met als afsluiter bezoek aan tom(RS), echt super leuk om je te ontmoeten en zeker top dat je tijd wilde maken, jij en je vrouw zijn ook echte liefhebbers waarbij in beide situatie de vrouwen heel de week met de auto rijden en de mannen in het weekend
Wat betreft mijn auto was vol met spullen geladen van een weekend vakantie park dus lag achterbank en de achterbak prop vol.
Toch was de auto van tom net wat lager achter en zag dat er top uit, voor scheelt erg veel ziet er erg mooi uit maar beter hoe rijd dat nu ......
Nou ik ben 1000% om want dit is ondanks de auto duidelijk lager is nog beter dan origineel, de demping is veel directer (straffer) maar totaal geen gebonk of wat dan ook zelfs nog minder dan origineel....snap het niet top werk van eibach.
Auto in de bochten zeer direct en koers vast en drempels nemen totaal geen probleem het is veel beter dan origineel zonder in de boeten op comfort.
@
Antera jammer dat ik moet wachten zo lang maar we zullen goede foto's maken voor en na zo dat dit ook voor de RS duidelijk zal worden en nogmaals goed beschrijven hoe dat dan rijd.
Ik zal zo naar het toppic meeting gaan als er nog plaats is maar komen doe ik zo wie zo !!
Nou tom en wederhelft bedankt voor je demo rit en uitleg het klopt gewoon perfect en ik zou zeggen tot de meeting !.