Dennis Nijholt
Forumguru
Die klant ben ik en ja...ben nog op vakantie. Ik heb 18inch velgen eronder en vindt hem ook te hoog.
Als de set bij Skoda op de lijst komt zou het zo'n 600 a 700 euro kosten oid. Volgens de verkoper is dat dan de veerset, montage en uitlijnen.Zit er ook zwaar over te denken, heb nu 17inch velgen maar lijken net skelterbandjes ben alleen benieuwd moet het gaat kosten incl montage
Misschien handig als je een kort overzichtje plaatst van mogelijkheden (+ kosten) die jij biedt.Alles excl uitlijnen doe ik het voor € 310
hmmz kom ik aan met voor 69.5 en achter 70.5...nu dan maar goed als het 24 augustus is gaat er 3 cm af en dat is volgens mij genoeg dus kom ik op voor 66.5 en 67,5, dan kan ik nog fatsoenlijk over de bergen heen hier in het dorp (bergen ja... want zo hoog zijn die drempels, je kan er in de winter vanaf skiën). Ja ik dacht al ik had het al opgemeten.
dus de waardes met de Eibach komen bij mijn combi op 66,5 voor en 67.5 achter, volgens mij kom je dan overal nog fatsoenlijk overheen.
Misschien handig als je een kort overzichtje plaatst van mogelijkheden (+ kosten) die jij biedt.
Heb na levering van mijn auto misschien wel interesse en ben nu al nieuwsgierig naar de diverse mogelijkheden
[off-topic]Blijkbaar lever je ook voor sommige merken/typen een elektrische achterklep, denk je dat je dit tzt ook voor een O3 (combi) zou kunnen leveren? [/off-topic]
Wil je een lijstje van de prijzen en de mogelijkheden moet je me maar even mailen op info@lowering.nl met de aslasten van je auto. Te vinden op het zwarte type plaatje waar ook je chassisnr op staat en staat er een 1. en 2. wat staat voor de vooraslast en de achteraslast