Daar worden wij Nederlanders vrolijk van!Even voor de liefhebbers onder ons. De Veren voor de O3 zijn zeer lastig te krijgen en worden pas weer geleverd eind September. Ben je van plan om te verlagen kan ik als het moet nog een set of meer via een andere weg bemachtigen voor de huidige leverdatum.
Daarnaast krijgt iedereen hier een extra korting indien je ze nu besteld :-)
Ik zou al bijna 'verkocht' zeggen, maar heb de auto nog niet, geldt deze prijs ook nog op de meeting van 28/9? (Dan hoop ik mijn auto net te hebben en hem naast die van Dennis te kunnen zetten om het verschil te zien)€ 270 excl uitlijnen moet je zelf laten doen of heb ik een adres voor.
Ik zou al bijna 'verkocht' zeggen, maar heb de auto nog niet, geldt deze prijs ook nog op de meeting van 28/9? (Dan hoop ik mijn auto net te hebben en hem naast die van Dennis te kunnen zetten om het verschil te zien)
Netjes, tot wanneer kun je dit hiervoor doen?
Vandaag hebben we dan eindelijk een O3 ( van Dennis Nijholt) op de brug gehad. Dat ziet er echt goed uit. Duidelijk wel wat vernieuwingen in het onderstel en nog wat andere zaken aangepast en uiterlijk mag hij er zeker zijn. Hij staat standaard wat hoog op zijn pootjes en daar heeft Eibach al goed op ingespeelt.
Omdat vele willen weten hoe het nu uiteindelijk word hier ons proefkonijn en binnen kort de volgende:
Prokit setje:
Zoals de auto binnen kwam:
Zoals hij naar buiten is gegaan op weg naar huis:
Binnenkort komt de volgende en zal daar ook even foto's van maken
p.s. Audi logo's WEL laten zitten hè!!
En hier een foto met de Audi RS Velgen
Bekijk bijlage 19805
gelukkig zijn die er niet (hoop ik )nee
Neeeeeee. heb Skoda logo's besteld als ze er tenminste zijn in die maat