Bij stilstand zou ik toch wel zorgen voor wat kogeldruk (ik zou zeggen: toch wel een 40kg of meer) omdat bij snelwegtempo de luchtweerstand van de caravan ervoor kan zorgen dat hij "achterover gedrukt" wordt - dus lichter wordt op de kogel.maar je hoeft in principe geen 75 kg op de kogel te laten drukken van je caravan je moet het zo gelijk mogelijk beladen
Antera jongen.. hoe meer je schrijft hoe enthousiaster ik word
Bij stilstand zou ik toch wel zorgen voor wat kogeldruk (ik zou zeggen: toch wel een 40kg of meer) omdat bij snelwegtempo de luchtweerstand van de caravan ervoor kan zorgen dat hij "achterover gedrukt" wordt - dus lichter wordt op de kogel.
En als er iets is wat je niet wilt, is het negatieve kogeldruk... want dat heeft een heel vervelend effect op de wegligging.
Greenline zou 15 mm lager liggen.
nee klopt, dempers zijn allemaal hetzelfde, dus wil je andere demping kan je beter een schroefset aanschaffen
Kijk nu begrijp het verhaal en dat stuitereffect...
Wat een slechtverhaal van Skoda dan; Eibach veren zonder andere dempers. Dat voor 685.. nou die KW + schroefset is dan een heel ander verhaal.
Streetcomfort nog niet leverbaar en ja daar zit verschil in.
Streetcomfort heeft beperkte verlaging en daarop zijn de dempers dusdanig aangepast dat je nagenoeg geen comfortverlies hebt,