Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

jellemeer79

Actief lid
Had wel voor de zekerheid 100kg bij de passagierstoel geladen, 150kg op de achterbank en alleen 250kg in de kofferbak. Denk dat met 500kg alleen in de kofferbak ik wheelie achtig naar huis was gereden :-)

Morgen nog eens 250kg ophalen, durfde het niet aan meer dan 500kg in de auto te laden tesamen met mijn eigen 100kg.

VWim

Forumguru
Ik zou eerder vragen: "Waar heb je die trekhaak voor?" Even langs de zand- en grindhandel en even een 3/4 kuubje op een tandem-asser laten scheppen.

micky

Forumguru
Daar heb je helemaal gelijk in, maar niet iedereen heeft een karretje bij huis staan (ik gelukkig wel :D, dus opteren voor de speciaal voor belading bedoelde enorme kofferbak is dan een goed alternatief, die vieze zakken op je achterbank leggen vind ik doodzonde van de auto..

jellemeer79

Actief lid
op de achterbank:nailbiting::pieker: waarom heb je een combi dan?

Voor de extra ruimte voor vakanties en omdat ik de Combi mooier vind.
In dit geval ging het om compacte lading maar met veel gewicht, dus deels op de neergeklapte achterbank en deels voorin voor de passagierstoel dit om het gewicht beter te verdelen in de auto ipv van alles maar achterin de kofferbak en achter op de grond te hangen en voor met de wielen van de grond.

Laatst bewerkt:

jellemeer79

Actief lid
Ik zou eerder vragen: "Waar heb je die trekhaak voor?" Even langs de zand- en grindhandel en even een 3/4 kuubje op een tandem-asser laten scheppen.

Omdat ik geen aanhanger had en het veel meer werk is om zand in en uit te scheppen ipv 20 losse 25kg zakken in je auto te leggen.

micky

Forumguru
Voor de extra ruimte voor vakanties en omdat ik de Combi mooier vind.
In dit geval ging het om compacte lading maar met een veel gewicht, dus deels op de neergeklapte achterbank en deels voorin voor de passagierstoel dit om het gewicht beter te verdelen in de auto ipv van alles maar achterin de kofferbak en achter op de grond te hangen en voor met de wielen van de grond.

AHA, dus op de NEERGEKLAPTE achterbank :thumbsup:

Desperado

Forumguru
20 zakken; op een karretje, in de auto, uit de auto. Die heb je dus 60 keer in handen gehad. Goed voor de conditie :D

EdK

Forumguru
60 keer ???? he ze moesten door die blonde dame ook nog eens 20 keer op barcode gescand worden hoor !

Desperado

Forumguru
Gelukkig kunnen kassières 20x doen op hun kassa. Zou wel een goeie grap zijn, 20 zakken zand op de lopende band van de kassa.

jellemeer79

Actief lid
20 zakken; op een karretje, in de auto, uit de auto. Die heb je dus 60 keer in handen gehad. Goed voor de conditie :D

Nu je het zo zegt is het eigenlijk nog erger :banghead:. 20x van pallet op de kar, dan 20x van kar in de auto, 20x van de auto in de kruiwagen en 20x van de kruiwagen in de zandbak.

Aan de kassa scande ze gewoon 1x keer een zak op de kar.

Antera

Donateur
En daar zijn dan de Octavia 3 RS veren met mijn naam erop ::yeehaa:
10171104_618027301600935_1431341084047023585_n.jpg

10153127_618027374934261_4491628850380665942_n.jpg

Joske

Forumguru
leuk! de Antera-marketing-machine is op volle toeren! Achtereen kunnen we wel T-shirts met jouw naam op kopen ook zeker? :D

Antera

Donateur
Kan allemaal alles is bespreekbaar. Wel belangrijk dat je ermee op evenementen komt. De buurman zal het een worst wezen denk :maakmegek:

Bovenaan Onderaan