Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Op de foto's lijken de achterwielen wat meer naar binnen te staan dan in het echt. Met name de 2e foto geeft een vertekend beeld, omdat de straat was schuin loopt. Maar, het zou de auto idd niet misstaan. Ik houd het hier echter even bij. Ben wel benieuwd naar de uitlaat sierstukken van @lugolux78

Sire

Lid
Haha @Skoda liefhebbeIkBbenen r 1
Nee, ik woon in de buurt van Eindhoven. We hebben al gereden met een combi met eibach en waren goed tevreden. Ik heb er echter nog geen foto van gezien in de setup zoals wij die hebben. De wagen die wij gereden hebben stond op stalen velgen met winterbanden.

Overigens denk ik dat als je de achterwielen een 5 à 10 mm naar buiten zou halen dat het een stuk voller zou staan, nog mooier dus :D

Ik heb dezelfde configuratie (GL BL) en heb ook 31 mei een afspraak bij Antera. Ik ben benieuwd hoe het rijdt en hoe het er uit ziet op de standaard 16 inch velgen. Heb jij deze ook?

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja de meeste mensen weten niet eens of ze met te hoog of laag afgestelde lichten rondrijden, maar de tegenliggers in het algemeen maar al te goed.
En één ding is zeker, de berijders van wagen met verkeerd afgestelde of geplaatste lampies wil ik zeker niet te eten geven, daar dit me een vermogen zou kosten

Jstruijk

Senior Member
Ik heb dezelfde configuratie (GL BL) en heb ook 31 mei een afspraak bij Antera. Ik ben benieuwd hoe het rijdt en hoe het er uit ziet op de standaard 16 inch velgen. Heb jij deze ook?
Ja, wij hebben ook de standaard 16" Ilias velgen.

BaSsDruM

Senior Member
Haha @Skoda liefhebber 1

Overigens denk ik dat als je de achterwielen een 5 à 10 mm naar buiten zou halen dat het een stuk voller zou staan, nog mooier dus :D
Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt bij Antera, en laat achter op elk wiel een 20mm spacer plaatsen.

Deze foto's heb ik op een Duits RS forum gevonden, deze heeft achter 20mm spacers (en voor 15mm, maar die sla ik zelf over)
Screenshot 2014-04-02 16.15.59.jpg Screenshot 2014-04-02 16.16.43.jpg Screenshot 2014-04-02 16.17.04.jpg

Heel mooi die spacers, ben alleen bang dat ik dan geen banden over heb als ik met de sleurhut aankom in frankrijk. Heb ik al een keer gehad, hoeft niet nog een keer.

image.jpg

Bovenaan Onderaan