Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Antera

Donateur
Nee dit zijn geen 30mm maar 20mm per kant :jaja: en staat echt super. Omdat de wielen nu dichter naar de wielkastrand gaan lijkt het idd lager. In real echt super. De wielen staan gewoon precies ver genoeg naar buiten en geven het een nog dikkere look. Zeker een aanrader.

En de wiellagers. Tja die slijten altijd wel iets meer als je gaat spacen maar dat het zo erg is dat je lager in no time in puin liggen nee hoor. Daar heb ik nooit niemand over gehoord enz.

edit: was 20mm ipv 15 mm per kant

Laatst bewerkt:

Skodatek1

Forumguru
15mm?? Hoe kan dat nou? Ik heb 30mm en deze ligt beduidend lager met 15?
Ik geloof je wel hoor daar niet van, alleen op foto ziet dat er echt wel lager uit.

BaSsDruM

Senior Member
Nee dit zijn geen 30mm maar 15mm per kant :jaja: en staat echt super. Omdat de wielen nu dichter naar de wielkastrand gaan lijkt het idd lager. In real echt super. De wielen staan gewoon precies ver genoeg naar buiten en geven het een nog dikkere look. Zeker een aanrader.

En de wiellagers. Tja die slijten altijd wel iets meer als je gaat spacen maar dat het zo erg is dat je lager in no time in puin liggen nee hoor. Daar heb ik nooit niemand over gehoord enz.
@Antera het zijn toch 20mm spacers?

raymondv

Actief lid
Antera, mooie foto's van de HB! Er zit dus toch duidelijk verschil in de GLBL en Eibach,

Zie mijn nog originele GLBL:
ImageUploadedByTapatalk1397315553.412286.jpg

Na 3 mei dus de Eibachs...,

BaSsDruM

Senior Member
Werkt dit ook bij 10mm (20mm per as) zo??

Heb je nu geen ongewenste trillingen e.d?
Ongewenste trillingen? Nee joh nergens last van. 10mm voor een spacer is eigenlijk net te smal voor het goede. Dan moet je met langere bouten werken en omdat het dan een dun plaatje is, is het opstaande randje (weet even niet hoe je het noemt) te klein waardoor hij niet superstabiel is.

Michael83

Senior Member
Even voor de duidelijkheid, 30 mm verlaging set van eibach, en voor en achter 20 mm spacers? Of heb je voor minder brede spacers dan achter?

Bovenaan Onderaan