Haha ja inderdaad. Het schuurde alleen allemaal zo...Wat verpest ik. Zo stond ie hier toch voor de deur toen we hem zonder veren buitenzette
Haha ja inderdaad. Het schuurde alleen allemaal zo...Wat verpest ik. Zo stond ie hier toch voor de deur toen we hem zonder veren buitenzette
Nee want dit zijn spacers die je met eigen bouten vast zet. In de spacer draai je weer de originele bouten in.Super gaaf. Heb je aangepaste bouten? Lijkt me wel als je zo gaat spacen...
Ja die geruchten hoor ik ook, maar vorige auto (Octavia RS) had ook spacers, en nooit problemen ermee gehad!Ok en garantie op wiellagers? Ik hoor daar namelijk altijd wat "geruchten" over dat ie sneller slijten...
Ja, alleen 30mm verlaging en 20mm spacersDoor die spacers lijkt die wel lager.
Zijn dit echt maar 30mm @BaSsDruM ?
@Antera het zijn toch 20mm spacers?Nee dit zijn geen 30mm maar 15mm per kant en staat echt super. Omdat de wielen nu dichter naar de wielkastrand gaan lijkt het idd lager. In real echt super. De wielen staan gewoon precies ver genoeg naar buiten en geven het een nog dikkere look. Zeker een aanrader.
En de wiellagers. Tja die slijten altijd wel iets meer als je gaat spacen maar dat het zo erg is dat je lager in no time in puin liggen nee hoor. Daar heb ik nooit niemand over gehoord enz.
Nee want dit zijn spacers die je met eigen bouten vast zet. In de spacer draai je weer de originele bouten in.
Ongewenste trillingen? Nee joh nergens last van. 10mm voor een spacer is eigenlijk net te smal voor het goede. Dan moet je met langere bouten werken en omdat het dan een dun plaatje is, is het opstaande randje (weet even niet hoe je het noemt) te klein waardoor hij niet superstabiel is.Werkt dit ook bij 10mm (20mm per as) zo??
Heb je nu geen ongewenste trillingen e.d?