Alleen achter spacersEven voor de duidelijkheid, 30 mm verlaging set van eibach, en voor en achter 20 mm spacers? Of heb je voor minder brede spacers dan achter?
Alleen achter spacersEven voor de duidelijkheid, 30 mm verlaging set van eibach, en voor en achter 20 mm spacers? Of heb je voor minder brede spacers dan achter?
Die van mij zijn 20mm heVoor is het standaard ook wel goed. @Antera, kan dit ook op een RS die 15mm spacers achterop?
Standaardspoorbreedte:125 Euro? Geen geld voor geweldig beeld. Nu zijn ja achterbanden verder naar buiten dan de voorbanden. Nog positief effect op ligging? (het je toch als met Eibach... Maar toch ff deze vraag)
Duidelijk! Geen probleem hoor, ieder z'n eigen smaak en meningJa, maar 15mm is voor mij genoeg. Vind (zonder afbreuk te doen op je mod) jou 20 net even te veel.
Voor is het standaard ook wel goed. @Antera, kan dit ook op een RS die 15mm spacers achterop?
En op beurzen 'verlagen' ze de auto meestal door een spanband om de veren te trekken, en 'm zo een paar centimeter naar beneden te krijgen...Zie net deze foto's, had al elders gelezen dat Skoda zelf ook spacers op de auto's hangt als ze ermee op beurzen staan;
zie deze foto's. Op 1 van de foto's zie je duidelijk dat er voor een 1cm dikke spacer tussen zit. (misstaat niet, vind ik) persoonlijk vind ik 20mm per kant aan de achterkant net te veel.