Mijn auto was nr. 2 van zaterdag en ik ben er zeer content mee
Het ziet er een stuk beter uit, al ben ik met name zeer te spreken over het verschil in handling. Het 'zwieren' op de snelweg is ook minder geworden, maar helaas niet helemaal verdwenen..
Krijg wel bijna last van jaloezie, nu ik die spacers van Bassdrum zie Dat ziet er helemaal top uit!
Klopt, daarom bracht ik het nog een keer onder de aandachtDaar hebben we het ook over gehad zaterdag maar ze wilde toch eerst dit proberen kijken wat het bracht. Aanpassen kon altijd nog wel een keer. Bij deze dan misschien toch maar eens een keer doen
Ik heb bijna 55.000 km gereden (niet heel voorzichtig ofzo) met 15mm spacers achter. Je mag deze auto bij een dealer in de showroom op dit moment bewonderen en op zoek gaan naar steenslag bij de achterwielen... Of die spacers moeten ook invloed hebben op de steenslag op de motorkap?!Yup, dus verder dan het orgineel zou ik niet doen. Met 5 en 10mm word je naaf weggewerkt dus zal je naar 15 moeten gaan om het wel knap te houden. Dus dat word te ver en zorgt voor de eerder genoemde steenslag. Met de 10mm zal er al een dergelijk probleem kunnen optreden.