Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Borrie1973

Actief lid
Das toch geen hoge?
Op mijn werk zitten langere en stijler en met het schuim tip van @Antera kwam ik er ruim overeen, morgen luisteren of ik ook ga schrapen ;)
 

intruder1400

Actief lid
Zoals ik weet al zei, van een foto is het nauwelijks in te schatten. Als ik deze niet stapvoets neem.... Grrrr. Komt denk ik door de goot die er voorlangs loopt (iets dieper). Verderop zijn er drempels waarvan ik echt dacht dat ik die schuin moest nemen. Die blijken op gewone snelheid te kunnen.

@Tuur71: yep...
 
Laatst bewerkt:

Jstruijk

Senior Member
Wellicht dat het toch ook net te maken heeft met het type auto en motorisering. Ik kan me voorstellen dat bv een 1.4 TSI toch net wat lichter is dan een 1.6 TDI en daardoor net wat hoger ligt. Of dat personen de zwaarder uitgevoerde veren gemonteerd hebben gekregen ipv de lichtere uitvoering en dat hij daardoor net die 1 a 1,5 cm hoger ligt. Dat kleine hoogteverschil kan het verschil zijn tussen wel of niet raken.
 

intruder1400

Actief lid
De manier om daar achter te komen is de meetlat er bij pakken. Trouwens, heeft velgmaat nog invloed, of is de omtrek van de band altijd hetzelfde?
 

Borrie1973

Actief lid
vandaag de drempels bij mij op het werk genomen en stiekem toch een beetje huiverig over het schrapen maar nergens problemen gehad. De drempels bij ons zijn best hoog en moeten door alle autoś verlaagd/onverlaagd rustig genomen worden dus ben blij :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Zie hier een Audi A3 die voorzien is van een KW Schroefset die ik geleverd heb oogt een stuk beter:

1958268_614897828580549_1932492604_n.jpg


Audi forum houd niet zo van reclame of tegen de hoofdprijs. Heb wel een paar vaste klanten van het audi forum ook via mond op mond
 

Tom RS

Forumguru
Bij mij is de oprit echt gigantisch veel steiler en dat lukt vlot, met deze bemerking: vooruit erop en achteruit eraf. Vooruit er terug af heb ik ooit ook geprobeerd en dat schuurde gruwelijk, ben dan ook maar gestopt.
De rijrichting op de drempel is dus ook wel degelijk van belang.
 
Bovenaan Onderaan