ensander_vos
Lid
Kan melden dat het gelukt is om het volgende in te stellen op mijn Kodiaq (MY2019), volgens de op het OBDeleven forum aangegeven instellingen:
Om wijziging voor Comfort blink cycle door te voeren moet je in je auto-instellingen in je multimedia-unit de fabriekinstellingen voor licht resetten.
- Needle sweep;
- Disable Start/Stop;
- Comfort blink cycle van 3 naar 4 keer;
- Fan speed on Auto mode;
- Enabling rear lights with DRLs;
- Personalization.
Helaas werkt de ODBeleven app om de elektrische kofferbakklep via knop in deur en knop op sleutel ook weer dicht te kunnen doen niet. App zegt dat ik geen elektrische klep heb. Long coding of Adaptation setting hiervoor heb ik zo snel nog niet terug kunnen vinden
Verder had ik op mijn Leon een optie om de lichtsterkte van de verlichting in de voetenruimte in te stellen. Deze optie mis ik in de Kodiaq. Staat standaard nogal fel. Te fel naar mijn smaak.
Ten aanzien van de kofferbakklep. Het sluiten van de klep werkt sowieso middels de knop op de sleutel en in de deur. De knop in de deur dient ingedrukt te blijven om te sluiten. Voor betreft de sleutel. Dit werkt alleen als je in de buurt van de achterklep bent. Dan kan je er net zo goed naar toe lopen en op de knop drukken.