Vind jammer dat er niet meer mogelijk is via app tegen betaling credits.
Dat coderen ben ik nog niet aan toe.
Ik vraag me af wat de ratio daarachter is?activatie van de beep bij sluiten en openen
Nog een vraagje
Bij activatie van de beep bij sluiten en openen van de kodiaq werkt het bij mij enkel met de claxon. Resultaat het gaat nog al hard wat betreft volume. En savonds kan ik de buurt wel eens wakker maken met het openen van de kodiaq
Ik heb al van alles geprobeerd maar de korte beep werkt bij mij niet .
Kan dit omdat ik het alarmpak niet heb genomen ?
Ik vraag me af wat de ratio daarachter is?
Eén knipper van de richtingaanwijzers plus de klik van 6 sloten is voor mij al meer dan strikt genomen nodig is. 't Liefst zou ik (vooral bij avond) volstrekt geruisloos vertrekken en aankomen.
Waar zit die optie van de throttle response bij ODB?Volgens de artikelen beschikbaar lijkt het er op dat dit (audi) bij mij al aan staat, waarde 02,niet door mij geactiveerd. Als ik het wil wijzigen naar waarde 01 (vw/skoda) en ik het groene vinkje ingedrukt houd wordt de waarde niet opgeslagen. Lijkt wel of het beveiligd is.
Maar ook met 1x knipperen van de richtingaanwijzer. Dáár let ik op, die herrie wil ik ik gewoon niet (zelfs niet van een piep).Zodra de laatste deur/klep dicht valt bevestigt de auto dit door middel van de piep.