Ervaringen Skoda center De Meern

VEEJAY

Forumguru
Re: Skoda center de meern

Vandaag weer een pluim voor SCU ze hebben netjes gemailed naar alle betrokken klanten hoe het met de aftermarket xenon zit.

VEEJAY

Forumguru

Vandaag de 30DKM beurt gedaan.

Prima ontvangen, ze waren op de hoogte van een aantal puntjes die ik via mail had gestuurd. Verder aan het eind van de dag waren alle punten met mij doorgenomen.

/forum/images/graemlins/aangenaam.gif

ESC

Lid

Begin mei een O2 besteld bij SCU. Goede ervaringen mbt het verkooptraject. Zeker omdat ze me wezen op de mogelijkheid dat een auto die bij de fabriek in de 'pipeline' zit, omgebouwd kan worden. En er stond er nog 1 te wachten voor produktie in week 21. Die maar laten ombouwen naar mijn wensen. Scheelt mij weer een paar weken wachten. Maar die 4 weken duren eigenlijk ook al te lang /forum/images/graemlins/wink.gif

sitechris

Donateur

Heb gisteren Skoda Business Edition besteld en kijk tevreden terug. De verkoper is enthousiast, heeft verstand van zaken en werkt goed mee. Proefritje maken? Geen probleem. Offerte maken, idem. Kortom een hele positieve ervaring.

rikjan

Lid

Mijn vorige Skoda had ik daar in onderhoud. Aardige mensen, maar als m'n auto voor een beurt ging kreeg ik 'm niet altijd netjes terug. Hadden ze bijv. de ventilatie kanalen (bij de voeten) leeggehaald maar hadden ze al de troep dat eruit was gekomen gewoon laten liggen in de auto. Dat is me meerdere malen overkomen.

489.gif
489.gif
489.gif

Mijn octavia BE met volledig leer (achteraf inbouw) wordt in week 11 geleverd met AVIC-HD1BT van Pioneer!!!

Tot nu toe prima geholpen en zelfs na overeenkomst (waarbij al tussen 3 dealers is onderhandeld AUTORooij, S-Point A'dam en SCU) gratis extra opties gekregen.

Supermooie wagen in champagne beige!!!
489.gif
489.gif
489.gif

SkodaMan

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: nico_octaviaBE</font><hr />
..... volledig leer (achteraf inbouw).......

[/ QUOTE ]

Waar laat je het lederen interieur inbouwen en wat kost dat?

AGTon

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: nico_octaviaBE</font><hr />

Tot nu toe prima geholpen en zelfs na overeenkomst (waarbij al tussen 3 dealers is onderhandeld AUTORooij, S-Point A'dam en SCU) gratis extra opties gekregen.

[/ QUOTE ]

Waarom moeten er drie dealers aan te pas komen ?

sitechris

Donateur

Ik antwoord even voor mijn beurt, maar SCU beveelde mij AutoRas in Nieuwegein aan. Over 2 weken laat ik de auto bekleden. Kost even uit mijn hoofd gezegd 1750 excl btw.

H

HeerlijkHelder

Deze dealer is me tot nu toe erg tegengevallen. Voor het bestellen en het leveren ging prima. Daarna was de koek op voor ze denk ik. Puntjes die opgelost moeten worden worden niet opgepakt. Terugbellen doen ze niet. Mijn O2 is echt een super auto maar alleen al hiervoor zal ik de volgende keer een ander merk nemen...

sitechris

Donateur
Deze dealer is me tot nu toe erg tegengevallen. Voor het bestellen en het leveren ging prima. Daarna was de koek op voor ze denk ik. Puntjes die opgelost moeten worden worden niet opgepakt. Terugbellen doen ze niet. Mijn O2 is echt een super auto maar alleen al hiervoor zal ik de volgende keer een ander merk nemen...

Is ook een beetje mijn ervaring. Na aankoop positief, maar inmiddels een stuk minder. Als ik een vraag heb, bellen ze nooit terug. Het gekke is, wanneer ik met de portemonnee ga slingeren (vb offerte laat maken voor nieuwe velgen) bellen ze direct dezelfde middag terug. Vrij selectief en redelijk irriterend. Bij de koop van een volgende auto zal ik dit punt zeker ook in overweging nemen.

sitechris

Donateur
Ik kan een negatieve ervaring toevoegen: heb een paar weken terug nieuwe velgen laten plaatsen. Wat blijkt: een x-aantal schroeven die de velg op zijn plaats moeten houden zijn al los en een aantal zijn er al afgevallen. Bij de montage zijn ze schijnbaar niet goed vastgeschroefd. Linksachter rijd ik nog maar op 2 schroeven, ik ben daar toch behoorlijk van geschrokken. Scheelt niet veel of je wordt ingehaald door je eigen autoband. Ik wil me niet voorstellen wat er gebeurd als je band eraf schiet bij pak hem beet 140 km/h. Uiteraard ga ik maandag direct naar de dealer, daar kunnen ze hun fout rechtzetten, want ben hier bijzonder onstemd over. Ik hoop van harte voor de dealer dat hij door het stof gaat en direct de zaak repareert. Gezien reeks kleinere voorvallen met deze dealer is mijn geduld inmiddels op aan het raken. Gaat het nu niet volgens plan, keer ik deze dealer de rug toe en laat ik mijn auto voortaan in Gouda repareren.

Fabia

† In Memoriam
Ik kan je Van Loon van harte aanbevelen. Echt een hele goede zaak met veel aandacht voor de klant. Ik heb daar mijn Fabje gekocht en tot nu toe hele goede ervaringen.

VEEJAY

Forumguru
Chris ik kan je van herte Seat Reef in Nieuwegein aanbevelen, Skoda erkent en ze gaan verder waar de kennis/service van SCU ophoudt.

SCU is goed, maar niet voor klanten die net ff wat meer willen dan gemiddeld.

sitechris

Donateur
Chris ik kan je van herte Seat Reef in Nieuwegein aanbevelen, Skoda erkent en ze gaan verder waar de kennis/service van SCU ophoudt.

SCU is goed, maar niet voor klanten die net ff wat meer willen dan gemiddeld.

je bedoelt klanten die graag op 4 wielen thuiskomen? ;)

sitechris

Donateur
Ik kan een negatieve ervaring toevoegen: heb een paar weken terug nieuwe velgen laten plaatsen. Wat blijkt: een x-aantal schroeven die de velg op zijn plaats moeten houden zijn al los en een aantal zijn er al afgevallen. Bij de montage zijn ze schijnbaar niet goed vastgeschroefd. Linksachter rijd ik nog maar op 2 schroeven, ik ben daar toch behoorlijk van geschrokken. Scheelt niet veel of je wordt ingehaald door je eigen autoband. Ik wil me niet voorstellen wat er gebeurd als je band eraf schiet bij pak hem beet 140 km/h. Uiteraard ga ik maandag direct naar de dealer, daar kunnen ze hun fout rechtzetten, want ben hier bijzonder onstemd over. Ik hoop van harte voor de dealer dat hij door het stof gaat en direct de zaak repareert. Gezien reeks kleinere voorvallen met deze dealer is mijn geduld inmiddels op aan het raken. Gaat het nu niet volgens plan, keer ik deze dealer de rug toe en laat ik mijn auto voortaan in Gouda repareren.

bij de dealer geweest, de schroeven zaten allemaal vast. De plastic afdeknopjes zaten los, ik dacht dat dit de schroeven waren.

Over de twee schroeven die ontbraken, SCU ging er vanuit dat dit een poging tot diefstal was totdat ze bij de beveiligde klem waren. Klinkt me eigenlijk wel logisch in de oren.

De reparatie is overigens kosteloos uitgevoerd, netjes. Goede service dus, mijn eerdere post (zie quote) is een niet van toepassinkje geworden.

Voorlopig blijf ik dus bij de SCU

Fabia

† In Memoriam
Zo zie je maar de eerste auto verkoop je in de showroom en de tweede verkoop je in de garage.

Bovenaan Onderaan