Mijn ervaring met SCU zijn, net als deze thread, erg wisselend. Ik heb nu mijn tweede O2 via deze dealer afgeleverd gekregen en heb deze hier in onderhoud. Bij mijn eerste O2 was er met betrekking tot het bestel, aflever traject en service niets op aan te merken. Misschien kregen men het daarna te druk daar denk ik, zeker voor wat betreft verkoop. Mijn tweede O2 moest, door overstap naar een andere werkgever, een voorraad auto zijn omdat deze dus snel nodig was. Deze was via de leasemaatschappij besteld en op een gegeven moment ben ik daar eens langs gegaan om te vragen wat de verwachte aflever datum zou zijn. Men gaf toen in eens aan dat er een probleem was met deze voorraad auto en dat deze al ineens door een andere dealer was verkocht. Er moest hals over kop dus een andere worden besteld, uit de voorraad. Met een verkoper toen gaan zitten om meteen een andere voorraad auto uit te zoeken. Toen de keus was gemaakt, moest deze ook bij een andere dealer vandaan komen. Na wat bellen met deze dealer was dat deel rond (het grootste bezwaar wat ik hierin had, is dat ik er dus zelf achter moest komen dat er problemen waren in de levering, dit scheen al een paar dagen te spelen). Redelijk vlot daarna, werd er een afspraak gemaakt voor aflevering van deze auto. De ochtend dat ik met het hele gezin klaar stond om de auto te gaan halen werd ik gebeld dat er opnieuw problemen waren en dat de auto nog niet binnen was!!?? Wederom problemen dus en nog steeds was men zich er niet van bewust op tijd te bellen, tenslotte moest er voor de aflevering nog wel wat gebeuren (zoals een trekhaak eronder), men kon ook hier dus al een zeker een dag eerder voor bellen neem ik aan. Opnieuw een afspraak gemaakt waarna de auto toen wel werd afgeleverd. Met de tweede O2 was er qua aflevering dus nogal wat mis en is mijn idee dat men op dit vlak nog wel het e.e.a. kunnen verbeteren door bijvoorbeeld eerder te controleren of een auto optijd binnen is e.d. Dan de service, ook dit was bij mijn eerste O2 prima, en mijn huidige (tweede O2) heeft nog geen onderhoudsbeurt gehad, deze komt volgende week. Wel moest er na de aflevering nog een extra kaart op het navigatie systeem worden gezet en de MDI moest er nog in. Hiervoor moest ik de maandag na de aflevering bellen, wat toen al moeizaam ging (de auto leek men in het systeem niet te kunnen vinden en ook was men niet op de hoogte van restpunten). Na een afspraak gemaakt te hebben heb ik een week later nog maar eens geinformeerd of alles nu goed in het systeem stond, maar de afspraak stond er dus opnieuw niet in......
Al met al een slechte start dus voor de O2, waar ik over de auto zeer tevreden ben. Daarna ben ik nog langs geweest voor wat kleine dingetjes waar mee men mij meteen snel hebben kunnen helpen. Maandag dus een onderhouds beurt waarmee ik hoop dat het tij nu is gekeerd. Mijn ervaringen zijn dus nogal wisselend, ik blijf dan ook van mening dat men te snel is gegroeid en het hangt ook sterk af van de persoon wie je helpt op dat moment, zeker bij de verkopers. Via email zijn mijn ervaringen uitsluitend positief!