TurboT
Forumguru
Ik begrijp je punt. De stoelen zijn iets harder dan bij bijvoorbeeld franse auto's. Ik heb zelf geen last van mn rug. Het is maar net hoe het afgesteld is. Ik krijg zelf makkelijk last van nekklachten. Dit heeft meer te maken hoe het afgesteld is.
De eerste 3 vernellingen van de DSG lopen bij mij minder soepel dan 4-7. Ik heb zelfs een TVS kuurtje gedaan. Auto is overigens van maart 2016.
De DSG heeft mij positief verrast.
Ik vind het een prima auto. Helemaal qua prijs kwaliteit verhouding. Enig nadeel is dat de Rapid's onderstel de oneffenheden slecht opvangt. Waar het aan ligt? Type onderstel, platte bandjes? De auto kan soms op zandweggetjes flink heen en weer schudden.
Mijn vorige auto, Ford Focus had een sportonderstel. Deze gaf een veel stabieler indruk bij slecht wegdek.
Verder zaken via VCDS aangepast zoals,
Ramen bestuurderskant open/dicht als de auto uit staat
Geen foutmelding kenteken ledlampjes
Cornering functie uit zetten
Standaard achterlichten aan icm DRL
Bijtank hoeveelheid
Needle sweep
Laptimer
Verder nog het volgende gedaan:
Merk/type aanduiding verwijderd
Zwarte omlijsting grill frame
Zwarte spiegelkappen
Instaplijsten
Footpedal rest
De eerste 3 vernellingen van de DSG lopen bij mij minder soepel dan 4-7. Ik heb zelfs een TVS kuurtje gedaan. Auto is overigens van maart 2016.
De DSG heeft mij positief verrast.
Ik vind het een prima auto. Helemaal qua prijs kwaliteit verhouding. Enig nadeel is dat de Rapid's onderstel de oneffenheden slecht opvangt. Waar het aan ligt? Type onderstel, platte bandjes? De auto kan soms op zandweggetjes flink heen en weer schudden.
Mijn vorige auto, Ford Focus had een sportonderstel. Deze gaf een veel stabieler indruk bij slecht wegdek.
Verder zaken via VCDS aangepast zoals,
Ramen bestuurderskant open/dicht als de auto uit staat
Geen foutmelding kenteken ledlampjes
Cornering functie uit zetten
Standaard achterlichten aan icm DRL
Bijtank hoeveelheid
Needle sweep
Laptimer
Verder nog het volgende gedaan:
Merk/type aanduiding verwijderd
Zwarte omlijsting grill frame
Zwarte spiegelkappen