Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
@s-line: Thanks. Het is GEEN folie. Ik wil ze niet donkerder hebben / maken want dan geven ze niet meer de juiste kleur aan. In het echt ziet het er overigens beter uit dan op de foto's vind ik zelf. Ik twijfel of de chromen strip op de motorkap zwart moet. Als ik het al doe, dan doe ik alles,... maar daar twijfel ik sterk over.

@deusjevo: op de foto's zitten ze niet vast en nog niet op de juiste plaats. Dit zou geen gezicht zijn zo.
Ze komen precies als de standaardpijpjes alleen vullen ze de uitsparing veel beter dan de originele. Ze komen er veel dieper in dan op de foto's.

CDK

Forumguru
Is orgineel rood of heb je er folie opgeplakt, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord usa achterlichten voor de skoda.
Volgens mij rijden er daar bijna geen skoda's!!
Maar staat overigens wel hoor bij een zwarte auto, ik zelf zou ze nu 1 tint donkerder maken dan word het rood wat mooier rood het van skoda zo flets rood, maar dat moet je maar eens bij mijn auto bekijken kan ne het verschil zien!
See ya.
originele rode usa import! :D

s-line

Forumguru
Alleen de chrome lijst staat echt wel geloof mij nu maar! En anders probeer je het eerst even met isolatitietape om even een beeld te vormen. Maar hij lijkt dan een "more aggrasive look"te krijgen en dat kan hij best gebruiken. Maar met donker bedoel ik ook niet DONKER hoor!;)

s-line

Forumguru
20130619_065434_zpsa021e803.jpg

Dit rood ongeveer! Komt meer in de buurt van het rood van audi en VW, en niet zo flets

• Leuk
Waarderingen: CDK

deusjevo

Forumguru
@deusjevo: op de foto's zitten ze niet vast en nog niet op de juiste plaats. Dit zou geen gezicht zijn zo.
Ze komen precies als de standaardpijpjes alleen vullen ze de uitsparing veel beter dan de originele. Ze komen er veel dieper in dan op de foto's.

Had je al duidelijk beschreven, was nog niet wakker.... :D

Joske

Forumguru
Definitie:

Werken (arbeid)

Fabrieksarbeidster
Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.
In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden waarbij geen sprake is van dwang wordt vrijwilligerswerk genoemd. Onbetaald werk voor derden waarbij wel sprake is van dwang wordt slavernij genoemd. Arbeid bij mensen jonger dan 12 jaar wordt kinderarbeid genoemd.
Er wordt ook onderscheid gemaakt tussen werkgevers en werknemers. Een werknemer is iemand die betaald werk verricht. Een werkgever is een natuurlijke persoon door wiens werk betaald werk voor anderen ontstaat, of een rechtspersoon waarbij werknemers in dienst zijn.
In Nederland wordt een werknemer ook wel arbeider genoemd. De term "arbeider" is echter veelal verouderd. Het meest wordt de term "arbeider" nog gebruikt om iemand aan te duiden die in loondienst lichamelijk werk verricht, bijvoorbeeld de havenarbeider.
De Belgische arbeidswetgeving maakt nog een duidelijk onderscheid tussen arbeiders (traditioneel handarbeiders) en bedienden (traditioneel hoofdarbeiders). Dit onderscheid heeft met name betrekking op sociale wetten, opzegtermijnen en dergelijke.
In vrijwel de gehele Westerse wereld zijn de arbeidsverhoudingen wettelijk geregeld. Arbeiders hebben het recht zich te verenigen in vakbonden.
In twee derde van de Nederlandse huishoudens werken beide partners. In een derde werkt slechts een van beide. Meestal is dat de man, maar in een kwart van de gevallen de vrouw.

Canon-Eye

Forumguru
Eens, echter twee kleine kanttekeningen:
1) ook een natuurlijke persoon kan m.i. werknemers in dienst hebben (= een arbeidsovereenkomst afsluiten met medewerkers). Gebeurt waarschijnlijk niet vaak, maar toch...
2) lichamelijke arbeid wordt vooral in havens steeds minder verricht als gevolg van de containerisering.

Joske

Forumguru
Eens, echter twee kleine kanttekeningen:
1) ook een natuurlijke persoon kan m.i. werknemers in dienst hebben (= een arbeidsovereenkomst afsluiten met medewerkers). Gebeurt waarschijnlijk niet vaak, maar toch...
2) lichamelijke arbeid wordt vooral in havens steeds minder verricht als gevolg van de containerisering.
Tenzij je in het stukgoed staat.. Niet voor mietjes hoor ;)

Bovenaan Onderaan