Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
Ik zal weer eens een update plaatsen van wat aanpassingen aan mijn ' waggie'

Afgelopen zaterdagochtend (vroeg) kreeg ik eindelijk mijn pakketje binnen waar ik al tijden op zat te wachten :D
Mijn USA achterlichten. Eindelijk.
@ Corné: thanks man :D

Maar ook mijn andere spulletjes had ik woensdag al binnen, thanks to Corné again.
Dus meteen maar aan de slag gegaan op deze mooie zaterdag.

Als eerst maar eens dat front logo wisselen.
Hoe zag het er uit?
Zo:
Foto-LWBGXAYL.jpg

Na het verwijderen, met flosdraad :D (had niets anders in huis, en visdraad was op)
en wat stickerverwijderaar & wasbenzine en een verlopen BHV pasje (2007) - om voorzichting de plakresten - zag dat er dan zo uit:
Foto-DI6JWSZL.jpg

Vervolgens de nieuwe erop geplakt met dubbelzijdig tape, met dit als resultaat:
Foto-XDSZ4SWX.jpg

(in de reflectie het overijverige buurjongetje die overal mee wilde helpen :banghead:)

Vervolgens aan de slag met de Auspuff.
Eerst passend / op maat maken voor deze auto.
Foto-WRUU8PW8.jpg

Dan de originele pijpjes afkorten
Foto-NTXAYVXT.jpg

En voorzichtig aan wat passen en meten op de auto, eerst nog even een foto, om alvorens vast proberen te gaan zetten.
Foto-QGOA6K3B.jpg

En dan tot de conclusie komen dat al je boortjes en slijpschijven op zijn :bloos:
En dat de keuze om ze met bouten vast te zetten niet de juiste was :nono:
Vandaag dus maar even gebeld voor een RVS lasser om ze even vast te zetten :jaja:

Anyways,...
Door met de USA achterlichten.
Was wel even een werkje.
Niet overal foto's van gemaakt, was al geirriteerd omdat die ... uitlaat niet afkwam vandaag. Dus niet op de uitlaat letten AUB. Op de foto's zitten ze nu pas voor de helft over mijn standaarduitlaat heen. Ze komen verder erover en hoger te hangen. Ik had de rubbers even losgehaald om meer werkruimte te hebben. Komt wel goed,... don't worry.

Terug naar de achterlichten.
Dit is het resultaat.
Mooie (tenminste vind ik) volledig rode achterlichten.
Foto-ALHNOHMJ.jpg

Verschil tussen 'oud' en nieuw
Foto-JA4FDY74.jpg

Daar ben ik wel tevreden mee, helemaal toen ik hem vandaag zo alleen zag staan op het parkeerdek, na een lange dag werken.
Ook al was hij niet gewassen :D

Foto650-NZZ8J3LS.jpg

En voor de oplettende kijker,.... geen uitstekende uitlaat.

Nu alleen nog die LED DRL aanpassen.
Waarom werkt iets niet gewoon in één keer :cry: plug and play is er helaas niet bij.

Op naar de volgende aanpassingen & updates!

Dennis Nijholt

Forumguru
leuke aanpassingen Einser staat hem wel goed die rode achterlichten....ga je het embleem achter ook nog vervangen ?....of was je daar gewoon niet aan toe gekomen of geen foto's van gemaakt ?.

Der Einser

Forumguru
@Dennis: Thanks man.

Die komt nog wel, maar die neem ik over van s-line. Die heeft een volledig zwarte en zal naar mijn mening beter staan bij mij :jaja:

Dus dat is even wachten tot hij terug is van vakantie. Hij moet toch nog wat zaakjes spuiten voor de volgende update:D

CDK

Forumguru
die usa achterlichten maken het helemaal af, sorry dat je er zo lang op hebt moeten wachten :nono: maar ja de postbode uit CZ hoefde minder kilometers af te leggen als die beste man uit de USA.... :D maar het is aangekomen en daar gaat het om het ziet er dik uit!

eddiea

Forumguru
Goed bezig! Die chromen stootlijst op je deuren had je toch ook nog niet? Ik vind zonder mooier. Achterlichten stonden ook op mijn lijstje. Staat erg goed moet ik zeggen.

Der Einser

Forumguru
Thanks voor de complimenten allen!

@Joske: Voor wat betreft de uitlaat, die komen precies als de standaard alleen zijn deze dikker / groter en vullen zodoende beter de uitsparing. En sluiten mooi aan precies op de lijn van de bumper.
@eddiea: Ik heb niets veranderd aan chroomlijsten hoor. Had ik al en die blijven er gewoon op.
@Corne: thanks voor de hulp van het verkrijgen van de spullen. En ik zal een foto maken als ik hem gewassen heb.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Is orgineel rood of heb je er folie opgeplakt, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord usa achterlichten voor de skoda.
Volgens mij rijden er daar bijna geen skoda's!!
Maar staat overigens wel hoor bij een zwarte auto, ik zelf zou ze nu 1 tint donkerder maken dan word het rood wat mooier rood het van skoda zo flets rood, maar dat moet je maar eens bij mijn auto bekijken kan ne het verschil zien!
See ya.

s-line

Forumguru
Oja en de chrome lijst aan je motorkap moet je echt ook in de kleur spuiten hoor!
Daar haal je de hele voorkant mee op!!;)

deusjevo

Forumguru
@Joske: Voor wat betreft de uitlaat, die komen precies als de standaard alleen zijn deze dikker / groter en vullen zodoende beter de uitsparing. En sluiten mooi aan precies op de lijn van de bumper.

Persoonlijk vind ik het mooier als de uitlaat wat meer onder de auto zou zitten dus dat je hem wat minder ziet.
Hij steekt teveel uit denk ik?

Bovenaan Onderaan