Even voorstellen

LT83

Forumguru
Ja alleen beetje lullig als je een Golf R van de linkerbaan aan het dirigeren bent met je blauwe leds en het bordje stop politie omhoog komt :wink:

LT83

Forumguru
Hahaha, ja dat is niet zo'n probleem Corne ;) Die kunnen wij met een gechipte RS wel voorblijven.
Zo'n gechipte R wordt lastiger ;)

dirkkroneman

Forumguru
Hahaha, ja dat is niet zo'n probleem Corne ;) Die kunnen wij met een gechipte RS wel voorblijven.
Zo'n gechipte R wordt lastiger ;)
Dacht je dat? Wordt wel lastig hoor.. Alle auto's van de KLPD zijn ook gechipped. Mijn oom zit zowel op de (onopvallende ) motor als in (onopvallende) auto's. Er zijn niet heel veel auto's waar ze flink moeite mee hebben hoor.

• Leuk
Waarderingen: Yank

LT83

Forumguru
Het was meer een geintje richting Corne, maar een superb 3.6 blijf ik wel voor denkik.
Een goed gechipte Golf R of bijvoorbeeld een V70R met chip wordt idd lastig verhaal.

LT83

Forumguru
Inderdaad, lijkt wel de nieuwe bus van the A-team zo joh :wink:

@ Corne, die uitdaging durf ik wel aan :tongue:
Tenzij je stiekem toch nog voor die compressorkit gaat natuurlijk ;)

Der Einser

Forumguru
maar wat waren dat nou voor tralies in je bolide?

Tralies waar jij ook achter komt te zitten met die rijstijl en snelheden!

Verder probeer ik natuurlijk een beetje uniek te zijn.
Deze "tralies" had ik op mijn echte Einser. Golf 1 1800 16v met doppel weber vergasser:thumbsup:

Inderdaad, lijkt wel de nieuwe bus van the A-team zo joh :wink:

Are you making fun of my Van,... FOOL!!
BA_baracus.jpg

Der Einser

Forumguru
Oh, dan ben ik maar een 1 -tje langzamer !

16 sec :D
Low & Slow,.. that's the way to do it.

Ik las een mooie quote van s-line:
"wie mooi wil zijn, moet pijn lijden en wie laag wil zijn moet omrijden"

Gaat wel op voor mij,.. moet iedere dag omrijden om die achterlijke drempel in de straat te ontwijken en dus vanaf de andere kant de straat inkomen zodat ik hem niet meepak o_O

LT83

Forumguru
Dan gok ik dat ie net ff wat sneller is dan onze RS' jes haha

0-100km/h zal inderdaad niet veel schelen, daar heeft corne natuurlijk een groot voordeel met zijn 4x4 en launch control. Als ik goed weg ben dan krijg ik hem ook wel net onder de 6 seconden.
Vanaf de 3e versnelling denkik eerlijk gezegd dat Corne iets in het nadeel zal zijn, maar goed de verschillen zullen zeker niet groot zijn natuurlijk.

@ der Einser...hahaha geweldige foto!!! Die 1 GTI moet ook een heerlijke auto zijn geweest.
Een echte classic aan het worden die in goede originele staat zeker op waarde geschat moet worden. Wanneer heb je die weggedaan?

Bovenaan Onderaan