Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
Foto-CDL6YW78.jpg

Foto-SKTNNX4W.jpg

Even snel 2 iphone foto-tjes.

CDK

Forumguru
en nog snel ff je kenteken weggeshopt ook ;)
ziet er goed uit hoor, gewoon buislampjes er in gedaan? bij mij is er een wit vlak van een meter bij een meter achter m'n auto zoveel licht komt er uit, dan die led achteruitrijverlichting nog en ik heb van achter bijna net zo veel als voor ;) maar in het donker is het echt fantastisch!

Der Einser

Forumguru
en nog snel ff je kenteken weggeshopt ook :wink:
ziet er goed uit hoor, gewoon buislampjes er in gedaan? bij mij is er een wit vlak van een meter bij een meter achter m'n auto zoveel licht komt er uit, dan die led achteruitrijverlichting nog en ik heb van achter bijna net zo veel als voor :wink: maar in het donker is het echt fantastisch!

Niet weggeshopt hoor,.. ik heb deze kentekenplaat standaard achterin liggen.
Vind het niet prettig om mijn kenteken prijs te geven, er zijn altijd figuren die er kwaad mee willen:mad:

ja, gewone buislampjes (36mm softtip)
Ik vind het juist prima dat er niet teveel en niet te weinig licht vanuit komt.
Jij een hele 'glow' rond je auto,.. "beam me up Scotty"

Misschien moet je ook die Skoda led projector dingen in de deuren doen,.. :wink:
Dan ziet iedereen je "beam"
http://www.ebay.de/itm/Skoda-Einsti...04?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3cd1be8b4c

eddiea

Forumguru
Ik heb hem nog twee maandjes hoor! Ben zeker niet anti Superb maar ik ben na twee jaar altijd wel een beetje uitgekeken. En op het interieur na wist ik ook niks meer te verzinnen. Heb een principe akkoord voor een hele nette 6 GTI. Komende week ff ritje maken en dan gaan we direct na de overdracht van de superb los met de GTI. Nieuwe ronde nieuwe kansen en heb er helemaal zin in. De eerste dingen zijn al besteld. De groene auto compenseert weer haha met de 0% bijtelling:)

eddiea

Forumguru
Ja doe die 22" maar :woot:

Schroefset, boordnetmodule voor xenon en led achterlichten en achteruitrijcamera zijn besteld.

eddiea

Forumguru
Laat maar zitten dan:wink:..... Ik denk dat ik terug ga naar 19" op de golf. Maar eerst deze eronder en als het bevalt ga ik de wielen in kleur spuiten.

CDK

Forumguru
@der Einser, nee laten we dat maar niet doen, had ze al een keertje langs zien komen op het www maar dat is niet aan mij besteed :)
die platen is idd een goede oplossing als je je kenteken niet wilt showen, ik vroeg me al af waarom mensen dat toch doen....
is dit nix voor je? ;)

yzyzabyz.jpg

greetz Corné

Dennis Nijholt

Forumguru
hmmzzz s-line....met 3 kinderen achterin en een kofferbak met spullen zou dit geen oplossing voor me zijn...(verlies ik tijdens de vakantie de kinderen onderweg in duitsland omdat de bodem weg gesleten is onder hun kont...wel rustig dan op de achterbank...)

s-line

Forumguru
Net als bij jou, heb ik ook zo'n gootje. En die drempels en gootjes kom je toch wel eens tegen zeker op een camping maar dan met volle bepakking! Maar ik bedoelde meer dat je nog best een stuk kan zakken,zeker met jou 20".
@ Dennis Nijholt, gaat prima hoor vorig jaar gewoon zo naar Venetië. Gereden geen centje pijn

Der Einser

Forumguru
Ik ben blij!
Vandaag met vrouwlief en de 2 kids met 2 kinderwagens, luiertassen en etenswaar de trip gemaakt naar Burgers Zoo.
En totaal geen last gehad met aanlopen. :thumbsup: Wielen kwamen achter wel op de mm nauwkeurig precies in de kassen. Prima afstelling tijdens het uitlijnen met een beetje camber :wink:
Past allemaal precies. Echt top!

Zie hier hoe mijn achterkant / wiel vandaag stond bij vertrek Burgers Zoo (toen het eten op was :laugh:)
GroteFoto-OGGAPDKN.jpg

En ....
ik ben vandaag gespot :D ......

Door mijn zwager (Audi A5 coupe)
Foto-7KPWRMTD.jpg

Rijdend staat hij er best mooi bij ondanks de zware bepakking,.. al zeg ik het zelf :shamefullyembarrased:

Bovenaan Onderaan