Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
Heb je ze niet gezien op cleaned dan?
Daar staat ook mijn vraagprijs.
Die kan voor jou wel wat omlaag ;)
Make me an offer i can't refuse

CDK

Forumguru
ze zijn wel dik voor elkaar hoor die benzen, staat echt te gek onder een S2 Combi!

Der Einser

Forumguru
Vanavond even de Superb een flinke "handrub" gegeven.
Hij is dus netjes met de hand gewassen. Velgjes weer netjes schoon. (Oeps foto is te groot om als bijlage mee te sturen)
Tevens even de matpzwarte ABT badge achterop bevestigd. (Foto, wel moeilijk te zien)
En bezig geweest met de LED verlichting.
Het is mij niet gelukt om de stadslichten te vervangen :(
Of ik heb de handigheid niet of er is een trucje voor want ik kom er gewoon niet bij,... HELP
Voor de zekerheid wel even de mistlampen en DRL gecheckt welke lampen ik daarvoor nodig heb. dat ging vrij gemakkelijk en die zijn dus makkelijk te plaatsen.
Ook de kentekenverlichting veranderd. Ging ook vrij gemakkelijk. Geen foutmelding toen ze eenmaal geplaatst waren. Maar toen ik mijn auto had gewassen en opnieuw ging starten,... Pats,... Foutmelding in de boardcomputer.
"Controleer uw kentekenverlichting"

GVD!!!
Ik dacht juist de correcte lampjes gekocht te hebben. Morgen even contact opnemen met Deutschland.
Hoe zit het nu met die weerstandjes waar ik iedereen over hoor?
Wat zijn dit precies?
Hoe kom ik aan deze dingen?
Hoe plaats ik die in godesnaam in die kleine kentekenverlichting houdertjes?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    591,6 KB · Weergaven: 36

CDK

Forumguru
vind je? ik kom alleen nog maar met m'n iphone op het forum, na die update laatst was ik zo van de leg dat ik alleen nog maar hier ben via tappatalk ;)

Der Einser

Forumguru
Foto-OOA8LWLD.jpg

Na de handwash
Foto-OSY3KVWF.jpg

Foto-BSJ7E4IP.jpg

Even het ABT logo geplaatst

Der Einser

Forumguru
Foto-6PTZME8I.jpg

Twijfelen of ik deze sticker zal plaatsen......:thumbsdown:....... anti airride :wink:
Wat denk jij s-line?

Foto-TXSAQQOO.jpg

Deze ga ik wel plaatsen,....
Als vervanging van de groene sticker die verplicht zijn in de Duitse steden
Nog meer geinteresseerden?

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
De tekst static heb ik ook nog over getwijfeld maar dan rechts op het voorraam, maar ik denk niet dat het heel mooi staat deze sticker. Maar is natuurlijk jou eigen keuze! (Waarom kan ik nou mijn smiley's niet meer vinden nadat het forum is vernieuwd!!)

s-line

Forumguru
Ik heb alleen de groene sticker Polizei dein Partner op mijn voorruit, is voor mij namelijk ook nog heel toepasselijk!!!

CDK

Forumguru
haha hij is leuk! ik heb idd in mn V8 zo'n groene voor mn raam, ik heb wel interesse :)

BTW je bolide staat lekkah te shinen op de foto's! S-U-P-E-R

greetz Corné

CDK

Forumguru
@der Einser, ik heb complete units voor die ketekenverlichting, gaven uiteraard ook storing, maar is uit te coderen als af fabriek led met vcds, weerstanden plaatsen is geen optie, daar is de ruimte te klein voor.... ik had je post maar half gelezen op 3-6 :(
ennuh... komen er nog foto's van die brandende led ketekenverlichting??? ;)

greetz Corné

Der Einser

Forumguru
@der Einser, ik heb complete units voor die ketekenverlichting, gaven uiteraard ook storing, maar is uit te coderen als af fabriek led met vcds, weerstanden plaatsen is geen optie, daar is de ruimte te klein voor.... ik had je post maar half gelezen op 3-6 :(
ennuh... komen er nog foto's van die brandende led ketekenverlichting??? :wink:

greetz Corné

Oh ja,.. je hebt gelijk. Goed dat je nog even terugleest.
Zoiets dacht ik wel al (te weinig plaatst) en ik had het inderdaad al gelezen dat er via vcds wat mogelijk was.
Dan neem ik maar weer even contact op met Mark (Antera)
Thanks Corné

Zal ik even naar buiten rennen om een foto te maken
BRB

Bovenaan Onderaan