Even voorstellen

s-line

Forumguru
DSC_6425-72-7_zps414f4491.jpg

Zelfs zo zou het nog wel lukken denk ik!;)

eddiea

Forumguru
Idd michiel zakken met die handel! Met mivw zit ik in spanje en ben ik dus helaas niet bij. Na mijn vakantie gaat de superbee weg en ga ik op jacht naar de 6.

s-line

Forumguru
Ook lekker hoor! Vorig jaar kon ik niet door mijn vakantie maar dit jaar wel dus.....
Als ik nog 3cm draad zou hebben dan wist ik het!!

s-line

Forumguru
Dank je!!!!!!:'(
Moeders vind het zonde van het geld en ik ook wel een beetje.
Plus air op een daily is denk ik niet zo geweldig, ik zie toch ook veel, vooral belgen,terug gaan naar static,
ik denk dat het meer is voor een showcar!

eddiea

Forumguru
Je hebt airride en airride. Een kennis van me heeft een new beetje op lucjt en die is er zeer tevreden over en die is best kritisch.. Maar je praat wel over een 3k.

s-line

Forumguru
Ik ben benieuwd als het een lekkere strenge winter is of op wintersport hoe het zich dan allemaal houd.
Kijk als je er alleen mee rijd als het zomer/mooi weer is dan zal het misschien wel gaan maar anders weet ik het niet hoor
Waarom gaan er dan ook genoeg terug naar schroef? Volgens de gene die ik eens heb gesproken rijd schroef toch strakker.
Air is meer show no go!

eddiea

Forumguru
Het is net voor worthersee gemonteerd dus winterse ervaringen heeft hij nog niet. Het is wel de dagelijkse auto en volgens hem was er geen verschil met rijden vergeleken met een schroefset. Ook de ontwikkeling in airride staat niet stil natuurlijk. Merk A is ook niet merk B. Ik ken ook zat van die verhalen dat airride minder is als schroef maar en hij was ook echt anti air. Het is dat de beetle op schroef niet laag genoeg kon anders had het er ook nooit onder gezeten. Je zal hem wel zien op mivw:wink:

Der Einser

Forumguru
Ik heb zelf air gehad op mijn golf 4. Van BSS, was prima hoor.
Was alleen 1 van de eerste setjes die er waren, dus kleine leidingen, kleine compressor en inderdaad in de winter had ik problemen. "Kreeg hem niet omhoog". ..... Hahahaha
Daar stond ik dan, auto opde grond.
Toen binnengereden op mijn werk en warm laten worden. Toen handmatig met een compressor van het werk opgepompt en snel maar huis gegaan.

Maar in de zomer perfect hoor. Schoks van Koni (hardheid instelbaar) en makkelijk over iedere drempel.
Alleen de bandjes waren wel eerder schuin afgesleten

Bovenaan Onderaan