ennuh.... loopt er niets aan bij volledige stuur uitslag en of inveren??
8,5 x 20 Is de oplossing daarvoor. Ik had geen last van aanlopen ook niet met vier man en bak vol bagage. Wat voor bandjes heb je?
Beter zo man top! Maar voor moet hij echt nog zakken waarom heb je dat niet gedaan?
Dat boutje kun je er gewoon uitdraaien voor hoor en de plastic wielkuipen slijten wel weg dat is bij mij ook al op maat gesleten.
Achter kan dat spoilertje er gewoon afschroeven geeft geen verschil voor je verbruik ofzo ik heb hem er ook af ben je meteen dat irritante geschraap bij drempels kwijt.
Ik denk dat het met 225 nog beter gaat kwa schuren en zal ook wat dikker staan op je velg. Maar ik vind het een geslaagde combi zo, ik heb ook nog aan deze velg zitten denken. Mooi wiel.
Wat wil je voor de andere wielen hebben? ( mooi prijsje) of zal ik iets voor je spuiten? Haha!
Welke ET waarde hebben je wielen? Je zou ook nog iets van het hart kunnen afdraaien.
Ps:Toch geen 20" S8 Michiel?
Wil je echt probleemloos laag is 8,5J ET45 echt de ideale maat blijkt maar weer.
Ik heb echt lang getwijfeld tussen de BBS die ik nu heb en jouw wiel. Ik wilde per se de originele en vond alleen setjes van 3K toen. Ben er wel een beetje jaloers op haha.....
Iets omlaag draaien kost niets hoor en camber heb je toch al dus......slijten doen ze toch wel en kan je snel 225 er onder gooien!
Niet zo minachtend over de skoda wielkasten hè!