Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet graag op zulke platte banden - comfortkwestie...
En inderdaad ook niet graag zo laag, maar dat heeft meer te maken met het feit dat mijn rug liever een hogere zit heeft om stukken makkelijker in en uit te stappen.
Scheelde mij toch weer iets, maar wilde eigenlijk die 20". GLK plaatsen die ik op het oog had.
Maar nu was ik de velgen dan direct kwijt en had ik complete set met banden ervoor terug.
Wilde wel gaan, maar vind geen medestander,... hahaha
Helemaal alleen er naar toe rijden en rondlopen is ook niet alles, natuurlijk daar kan je wel wat ouwehoeren, maar toch.
En het thuisfront rekent op een weekendje 'quality time'
Kan ik mee leven!
Ja sorry, ik had graag gewild maar dit weekend is dat wat lastig mijn vrouw is net thuis van de nachtdienst en moet nog een nachtje.
Ik schat zo in dat MIVW weer de eerst volgende voor mij wordt! Eerst nog lekker op vakantie!!!!
En hoe bevalt het nu met de lage Superb of kan hij alweer wat verder zakken?
Bevalt best, wel weer even wennen.
Moet nog een keer proberen om met z'n vieren erin te gaan + kinderbuggy.....
Want ik vrees dat dat toch schuren wordt.
MIVW
Dan heb ik nog wel even de tijd om hem nog wat te customizen.
Als ik bij superskoda die front lip heb besteld kan jij wat zaakjes voor mij spuiten
En dan kunnen we samen in Superb style afrijden!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.