@Alpha Ik heb een vraagje voor je. Welke andere Mirrorlink Apps heb je geinstalleerd op je telefoon buiten Sygic Car Navigation?
Ik vraag dit omdat ik het volgende heb meegemaakt.
Zoals je misschien weet gebruik ik ook MirrorLink icm met een HTC One M8 en Sygic. En zonder problemen.
Todat ik MiRoamer en met name AUPEO! (beide audio apps) op mijn telefoon had gezet. Hierna kreeg ik elke keer te pas en onpas de melding dat Sygic tijdens het rijden niet wordt ondersteund.
Je zag ook bij het in beweging komen van de auto dat alle icoontjes "uitdoven" en bij het stoppen weer oplichten.
Moest steeds mijn telefoon rebooten om het weer werkend te krigen.
Nadat ik beide apps weer van mijn telefoon heb verwijderd werkt Sygic weer goed en zoals voorheen.
Dus met audio van de Bolero zelf, navigatie opdrachten en beeld op mijn scherm tijdens het rijden.
En ook steeds werkend zonder los te koppelen of reboot van de telefoon.
Ik verdenk AUPEO! er van de boel te saboteren. Nadat ik deze er op had staan begon de ellende.
En nu het er dus af is zijn er geen problemen meer.
Het heeft iets te maken met de MirrorLink Certificaten in de apps die de Bolero of HTC (ik denk de HTC omdat de Bolero eigenlijk een doorgeefluik zou moeten zijn) vertellen of een app tijdens het rijden gebruikt mag worden of niet. (dat is mijn idee in dit geval)