Fabia 2 + parrot carkit

bing69

Actief lid
Zijn er mensen hier die rondrijden in een F2 met parrot carkit?? Waar heb je die in gebouwd?

groeten,
Bing

EdK

Forumguru
Speaker voor teller unit en kastje achter midden console
bedien unit ergens naast linker kant stuur

maar als je een search doet dan zal je zeker wat vinden op forum
Bij de octavia afdeling en roomster is dit volgens miij vaker dan 1 keer ter sprake gekomen

bing69

Actief lid
Speaker voor teller unit en kastje achter midden console
bedien unit ergens naast linker kant stuur

maar als je een search doet dan zal je zeker wat vinden op forum
Bij de octavia afdeling en roomster is dit volgens miij vaker dan 1 keer ter sprake gekomen

Had ik mijn berichtje in de verkeerde rubriek geplaatst?? Wbt de Parrot ik bedoel uiteraard alleen de plaatsing van het bedieningsdisplaytje. Neem aan dat dat voor de O2 anders is dan van de Fabia

Fabia

† In Memoriam
Het is maar net hoe je het bekijkt, dit gaat om een specifieke vraag m.b.t. de nieuwe Fabia. Als je het onder car audio zet loop je kan dat mensen er over heen kijken.

Heb je hem al ingebouwd ik moet de ck3100 ook nog inbouwen en zou graag willen weten waar je alles aangesloten heb en geplaatst.

EdK

Forumguru
Ohh, dacht dat er al veel meer waren. Dan rest me niet anders dan dadelijk zelf het wiel uit te vinden en mijn kennis met jullie te delen ;)

En het wiel al uitgevonden ??
zo ja dan zien we graag de kennis die je met ons wou delen !!

:regels:

914

Nieuw lid
Ohh, dacht dat er al veel meer waren. Dan rest me niet anders dan dadelijk zelf het wiel uit te vinden en mijn kennis met jullie te delen ;)
Hoi,

De Parrot3200 in de auto van mijn vrouw is ingebouwd naast de selector switch van de halfautomatische airco. Zie de foto's in het album. Maar met een beetje zonlicht van rechtsachter zie je bijna niets meer op het scherm. Geen ècht goede plek dus. Hij zou wat gedraaid moeten worden naar de bestuurder, maar zit met klitteband direct tegen het dashbord. Daar zou bijvoorbeeld een flexibel armpje tussen moeten. Ik ben nog bezig dat te vinden. Het bedienen gaat verder prima op die plek.

bing69

Actief lid
Hoi,

De Parrot3200 in de auto van mijn vrouw is ingebouwd naast de selector switch van de halfautomatische airco. Zie de foto's in het album. Maar met een beetje zonlicht van rechtsachter zie je bijna niets meer op het scherm. Geen ècht goede plek dus. Hij zou wat gedraaid moeten worden naar de bestuurder, maar zit met klitteband direct tegen het dashbord. Daar zou bijvoorbeeld een flexibel armpje tussen moeten. Ik ben nog bezig dat te vinden. Het bedienen gaat verder prima op die plek.

Zag dat ik boven beloofde mijn kennis te delen en dat helemaal vergeten ben. De mijn zit helemaal links tov die van jou, wilde hem eigenlijk wl op die plek hebben en links mijn brodithouder. Zit nu dus net anders om.

bing69

Actief lid
Zag dat ik boven beloofde mijn kennis te delen en dat helemaal vergeten ben. De mijn zit helemaal links tov die van jou, wilde hem eigenlijk wl op die plek hebben en links mijn brodithouder. Zit nu dus net anders om.
Hierbij de foto:

Bijlagen

• parrot.jpg
    parrot.jpg
    45,9 KB · Weergaven: 163

Maarten

Forumguru
Ik overweeg ook om de CK3100 black edition in te laten bouwen.
Ik wil hem op een Brodit Swivel voor de CK3100 laten zetten die vervolgens weer op de proclip gezet zal worden. Geen boren en plakken.
Ik wil hem op het linker ventilatierooster laten plaatsen (midden) want in mijn beleving zit hij daar het beste. Zijn er forumleden die hem daar geplaatst hebben in hun Fabia II (met volledige climatronic als dat wat uitmaakt.)?

Kijk dat wist ik niet dat er zelfs voor parrot van de houders zijn.. even in de gaten houden heb onlangs de mki 9100 gekocht. en die wil ik ook de de fabia hebben.. mooi alternatief.. eigenlijk wil ik heb rechtsonder naast de radio hebben vind ik de mooiste plek. Op de roosters vind ik niet zo charmant!:530:

Als bij mij alles doorgaat ook de dance:

ziet er zo beter uit vind ik persoonlijk

Bijlagen

• 701125.jpg
    701125.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 127

Maarten

Forumguru
Ziet er op zich prima uit, maar ik vraag me af of het e.e.a. dan niet wat te ver weg zit om te bedienen en om het scherm af te lezen. Het is in ieder geval een bevestiging zonder boren!

De parrot zit in de auto van mijn vrouw seat, ook zo , is goed te doen...
Zal nog eens met de dealer kortsluiten... moet ik ook nog even regelen..
Ik vind het persoonlijk op de roosters neit zo mooi!

Bovenaan Onderaan