Speaker voor teller unit en kastje achter midden console
bedien unit ergens naast linker kant stuur
maar als je een search doet dan zal je zeker wat vinden op forum
Bij de octavia afdeling en roomster is dit volgens miij vaker dan 1 keer ter sprake gekomen
Zijn er mensen hier die rondrijden in een F2 met parrot carkit?? Waar heb je die in gebouwd?
groeten,
Bing
Echt niemand met een F2 met een Parrot 3100 ??????
Man je bent een van de eerste met een Fabia 2 !!???
dus zeker met de parrot
Ohh, dacht dat er al veel meer waren. Dan rest me niet anders dan dadelijk zelf het wiel uit te vinden en mijn kennis met jullie te delen![]()
Hoi,Ohh, dacht dat er al veel meer waren. Dan rest me niet anders dan dadelijk zelf het wiel uit te vinden en mijn kennis met jullie te delen![]()
Hoi,
De Parrot3200 in de auto van mijn vrouw is ingebouwd naast de selector switch van de halfautomatische airco. Zie de foto's in het album. Maar met een beetje zonlicht van rechtsachter zie je bijna niets meer op het scherm. Geen ècht goede plek dus. Hij zou wat gedraaid moeten worden naar de bestuurder, maar zit met klitteband direct tegen het dashbord. Daar zou bijvoorbeeld een flexibel armpje tussen moeten. Ik ben nog bezig dat te vinden. Het bedienen gaat verder prima op die plek.
Hierbij de foto:Zag dat ik boven beloofde mijn kennis te delen en dat helemaal vergeten ben. De mijn zit helemaal links tov die van jou, wilde hem eigenlijk wl op die plek hebben en links mijn brodithouder. Zit nu dus net anders om.