Fabia 2 + parrot carkit

Het is iets minder als €300 eur ik denk dat Tim(van Skoda Ceulemans) me stuurde dat het 291,xx eur was voor de parrot incl installatie.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

NielsW

Lid
Zijn er nog mensen die onlangs een parrot in hun Fabia 2 (GL bv) hebben laten inbouwen.
Ik ben nog steeds op zoek naar goede ideeën om er een in te laten bouwen.

Bedankt,

martin

Nieuw lid
Ik heb vandaag de 3100 in laten bouwen op locatie. Was hiervoor 235 euro kwijt incl.brodit en iso stekker. Alles werkt perfect en is keurig ingebouwd. Hij zit op de brodit voor het linker luchtrooster. Prima plek, overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
Vd broek carconnections in Tilburg heeft dit uitgevoerd

De parrot 9200MKI op Brodit rechts naast de radio
in het Dashboard kastje snoer met aansluiting voor ipod-usbstick
Dubbele microfoon op het plastic kapje van de Binnenverlichting boven het Dashboard
Alles perfect op locatie ingebouwd.

Yeti 1.8tsi Ambition+

NielsW

Lid
Vandaag afspraak met de dealer gemaakt, Hij komt precies boven de radio te zitten in het midden. (dus tussen de radio en de climatronic in). Mooie plek waar die niet opvalt en nergens voorzit.

NielsW

Lid
En zo ziet het er nu uit (voor de volgende groep die een carkit laat inbouwen):

picture.php

De microfoon zit links boven in de kunststof stijl.

Bovenaan Onderaan