Fabia 2 + parrot carkit

bluskabouter

Forumguru
Hier nog een foto van de plaatsing van de parrot:

parrot.gif

ben eigen benieuwd wat er achter dat roostertje zit naast de ac knop?
de temperatuursensor?

Maarten

Forumguru
Ik heb inmiddels de Parrot CK3100 en bijbehorende kabel klaar liggen!
Complete set €100,-. Niet duur in mijn beleving!

Maarten

Forumguru
Nog even een vraagje over de Parrot.
Synchroniseerd hij de nummers van de verbonden gsm's en slaat hij deze op of doet hij dat bij iedere verbinding opnieuw?
Als je verschillende gsm's laat verbinden, neemt hij dan van iedere gsm het telefoonboek over?

bing69

Actief lid
Nog even een vraagje over de Parrot.
Synchroniseerd hij de nummers van de verbonden gsm's en slaat hij deze op of doet hij dat bij iedere verbinding opnieuw?
Als je verschillende gsm's laat verbinden, neemt hij dan van iedere gsm het telefoonboek over?

Tweemaal ja, uiteraard kijkt hij elke keer weer of er iets veranderd is en synct die wijzigingen ook.

Maarten

Forumguru
De Parrot is keurig ingebouwd en werkt prima!
Ideaal apparaat. Ik had hem veel eerder aan moeten schaffen!

Maarten

Forumguru
Ik heb wat eigenaardigheden met de Parrot.

Zo af en toe als ik het contact aan zet en de Parrot opstart dan piept hij een paar keer en blijft het scherm wit verlicht. hij start dan dus niet verder op.
Ik moet dan eerst het contact uitzetten, de sleutel eruit halen, wachten tot hij uitgaat en dan de auto weer opnieuw starten. Meestal is dan het probleem verholpen, soms gebeurd er tweemaal achter elkaar het zelfde.

Is dit herkenbaar? Zo ja. Wat is het probleem?

bluskabouter

Forumguru
mijn parrott is door de dealer ingebouwd in onze nieuwe fabia II.
hij werkt goed alleen hoor ik diegene die belt heel zacht.
alles staat op maximaal volume maar dit helpt niet.
iemand een idee wat dit is?

b.v.d.

Parrot CK3100 in FabiaII (laten) inbouwen

Ja hoor,

Hier ben ik met wéér een nieuw topic, aangezien we de nieuwe auto hebben, en zoals in enkele andere topics gezegd de boetes voor niet handsfree bellen in BE en NL heel hoog liggen. Zouden we waarschijnlijk een Parrot CK3100 willen laten inbouwen (deze vallen tegenwoordig best mee van prijs).

Nu is mijn vraag, moet je dit bij de dealer bestellen, of koop je dit best zelf en laat je het door de dealer inbouwen?

Met (alweer) vriendelijke groeten voor de hulp!

Tom

[MODERATORBREAK]Nieuw topic samengevoegd met een reeds bestaand topic over dit onderwerp. Verzoek om eerst te zoekfunctie te gebruiken alvorens een nieuw topic te openen.[/MODERATORBREAK]

@ Mod: Been there done that, alleen vormde geen enkel topic een duidelijk antwoord...

neen, mijn broer was dit gaan vragen, ik weet ook niet goed meer of het die prijs was
als je een beetje handig bent kan je dit zelf ook, kwestie van de juiste kabels te hebben
(hier is ergens een topic met hoe en waar je de parrot in een F2 kan zetten

edit: link: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=4869

Zal daar ook eens naar kijken, ik heb ondertussen ook een mailtje gestuurd naar Caraudio, kwestie van me een beetje te informeren :).

Auto 5 doe ik nooit meer na het slechte terugzetten van de bekleding toen er vanachter speakers inmoesten (PGT 206)

EDIT: Ik had dat topic al gelezen ;) :D maar het is niet zo goed uitgelegd eig...

Ziezo,

Die parrot wordt in februari ingebouwd aangezien we tijdens het carnavalverlof naar de familie in frankrijk gaan en dit handig onderweg is, tevens worden de 2 extra speakers ingebouwd. Dit allemaal door Ceulemans Motors hier in Leuven :)

Bovenaan Onderaan