Fabia 2 + parrot carkit

Maarten

Forumguru
Ik laat de standaard microfoon in het midden plaatsen. Nabij de verlichting denk ik. Dan kan mijn vrouw ook nog eens wat zeggen als ze naast me zit...

Is het mogelijk om de microfoon bij de Fabia II in het midden bij de verlichting te plaatsen. Mijn dealer heeft hem link boven aan de stijl geplaatst. Maar ik zou hem graag in het midden hebben.. Inderdaad ivm het meepraten van mijn vrouw.

Hebben jullie hier al ervaringen mee..

bing69

Actief lid
Is het mogelijk om de microfoon bij de Fabia II in het midden bij de verlichting te plaatsen. Mijn dealer heeft hem link boven aan de stijl geplaatst. Maar ik zou hem graag in het midden hebben.. Inderdaad ivm het meepraten van mijn vrouw.

Hebben jullie hier al ervaringen mee..

Zoals ik hierboven al schreef heeft mijn dealer hem bij de binnenverlichting geplaatst.

Heb jij hier toevallig foto's van gemaakt, zodat ik kan zien waar ze hem hebben geplaatst. Dan kan ik opdracht geven aan mijn dealer om de microfoon te verplaatsen.

bing69

Actief lid
Ik zie de foto's tegemoet.:)

Foto's?? Ik heb er maar eentje gemaakt (met de telefoon) Hier komt ie:
IMAGE_022_a.gif

Maarten

Forumguru
Inderdaad bedankt.
IK neem hem ook mee. Ik ga wel vragen of ze hem een klein stukje op willen schuiven richting het kunstof gedeelte voor de lampjes. Als ze het draadje ar aan die kant uit laten komen dan moet dat lukken denk ik en blijft het lampje voor 100% zijn licht uitstralen.

bing69

Actief lid
Bing; zit deze ook gewoon vastgeplakt met de bijgeleverde plakstrip?

Nee had bij mijn vorige auto (Kia) al gemerkt dat de dealer een soort zwarte kauwgum gebruikt om van alles vast te zetten. Ben naar de Skoda dealer gegaan en een stukje gevraagd. Voordeel is dat het oneffenheden wegwerkt, goed plakt en ook weer zonder sporen te verwijderen is.

Bovenaan Onderaan