@noord26 jij gaf aan dat de bijrijders lampunit 1.5 cm spelling had met 1 schroef. Dit had mijn auto niet. We moesten dus wat extra schroeven losmaken (klinkt als halve auto..).
Daarbij hebben we het dieselfilter en de koelvloeistof losgemaakt om extra ruimte te krijgen. Ik heb het getest en krijg inderdaad dan dat lampje. Als je het contact uit en aan doet is die dan weer weg. Tjah is gewoon signalering. Vind het niet zo spannend..
Het inbouwen van lamp aan de bestuurders kant was zo gedaan. de ballast hebben we aan de accubak vastgemaakt.
Het inbouwen aan de bijrijders kant was echt lastig. Hier zijn we een dikke 2 uur mee bezig geweest. Leek er op dat de meegeleverde adapter niet lekker erin wilde
dit maakte het ellende lang helaas. Hierdoor oa koelvloeistof bol losgemaakt en het dieselfilter. Omdat we de adapter er toen nog niet goed inkregen (1 kant maar) hebben we besloten om de lamp unit los te maken. Hierdoor moet je de onderste lampen er ook uithalen etc. Deze ballast hebben we aan filter bakje vast gemaakt.
hieronder wat foto's, er staan er meer in het album. zal nog even foto's schieten van overdag en plaats van ballasten. Deze zullen wel in het album komen gezien ik niet zoveel plaatjes kan plaatsen hier.
koelvloeistof bol eruit en dieselfilter
Lampunit er onder uit om de lampunit speling te geven.
Duidelijk verschil toch?
Ben in donker van Amsterdam naar Zwolle gereden en kan niks anders zeggen dan WOW wat een mega verschil!