Dat is vanwege het lens-systeem van de Greenline. Tegenwoordig zie je maar al te veel auto's met normale reflector-koplampen icm aftermarket Xenon en dan merk je direct het strooilicht. Blijft toch jammer dat er geen Xenon als optie mogelijk is bij de Greenline.
Heb je nog gedacht aan het sproei-systeem? Ben zeer benieuwd!
Ik wacht ook nog op een reactie van Buell. Die zou de auto uit laten lezen vanwege dat lampje, bij grootlicht, wat er mogelijk is. Mijn auto gaat 1 feb naar de dealer (wat kleine puntjes) en als er dan iets bekend zou zijn omtrent dit geheel zou ik dat zeer kunnen waarderen. Bouw ik zeker voor die tijd er weer Xenon in..
EDIT/AANVULLING:
Moest nog de koplamp afstellen in de hoogte, omdat ik nog 3 weken moet wachten voordat de auto bij de garage voor een volledige nakijk-beurt terrecht kan. Toen maar gelijk in 1 lamp Xenon in gebouwd, kon het niet laten... Natuurlijk aan de bestuurderskant dat zat er in 20min netjes weg gewerkt in. De bijrijderskant doe ik denk ik zaterdag, wanneer ik er alle tijd voor heb.
Nog tips Supercows?
Ziet er wel onzinnig uit momenteel met 1 lamp in 5000K Xenon en 1 lamp een normale H7 lamp. Het verschil zie je nu erg goed..