Chatslet
Forumguru
En de Xenon set zit er in. Bitje is "Spline M10" aldus de autospeciaalzaak hier om de hoek. Bitje samen met een mini ratel aangeschaft en toen was het goed te doen. Heb ook de koelvloeistof bol los moeten halen maar die zat maar met twee Torx schroefjes vast. Toen alles weer in elkaar zat ook meteen even de dagrijverlichting aangepakt, daar zitten nu CREE ledjes in, zeker een aanradar. Deze ledjes zijn zo krachtig dat de lampcontrole geen storing geeft, alleen als het dimlicht aan gaat en de dagrijverlichting uit dan flikkeren ze om de 5 seconden even. Ik heb dus met VCDS toch maar de lampcontrole voor de dagrijverlichting en het dimlicht uitgezet en het geflikker is nu ook verdwenen. Ik wil eigenlijk ook nog de stadslichtjes van witte ledjes voorzien maar mijn rug begon teprotesteren dus heb ik het er voor vandaag even bij laten zitten. Ik heb nu meteen een setje 5800K GP Thunder halogeenlampjes besteld voor het groot licht dus als die binnen zijn kunnen ze samen met de stadslichtjes en is het weer even klaar. Voor de mistlampen is nog een 3000k Xenon setje met super kleine balasten onderweg maar die zijn gelukkig makkelijk te plaatsen.