Een sproei-systeem is verplicht bij de apk een automatische hoogte-regeling zou er ook op moeten zitten volgens de RDW, maar er wordt niet op gecontroleerd.
Totdat je een heftig ongeluk krijgt en de tegenpartij claimt dat hij verblind werd. Als dan blijkt dat je helemaal geen automatische hoogte-regeling hebt ga je behoorlijk 'nat' zijn. Je dient je te houden aan de regelgeving. Voldoet je auto niet aan die eisen, ondanks een geldige apk, wil ik niet weten wat de gevolgen zouden kunnen zijn.
Voor mij de reden om het niet in te bouwen zonder zowel automatische hoogte regeling als sproei-installatie.
De opbrengst van Xenon heb ik reeds ervaring mee. Dat is geweldig. Ik heb nu echter 65W H7 (met H9 base) er in steken en die zouden 2300 lumen, volgens fabrikant op moeten leveren. Het is inderdaad een nette strakke bundel tov een standaard H7 lamp. Een echte Xenon lamp, afhankelijk van de kleur, zit rondom 3000 lumen. Qua kleuren absoluut gaan voor 4300 of 5000K dat geeft duidelijk wit licht met een zeer lichte gele tint en het meeste licht. Ga je 6000K of hoger wordt het duidelijk blauw en heb je effectief een behoorlijk mindere lichtopbrengt. Dan is het meer voor de show. Bij 6000K of hoger kun je net zo goed dan kwalitatief hoogwaardige H7 lampen
steken..
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te
quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]