@Noord26
Dank voor je toelichting.
Het gaat mij inderdaad om meer licht en daarbij wil ik tegenliggers niet onnodig hinderen.
Ik weet niet precies hoe de wettelijke bepalingen op dit punt zijn.
De H7 65 Watt van Osram mag in Europa niet gebruikt worden, maar de kans dat de politie dit opmerkt is verwaarloosbaar.
Voor xenon ligt dit m.i. anders.
Dit zie je gewoon. En als je aangehouden wordt weet de politie ook precies welke auto's xenon mogen voeren!
Ik denk dus, dat het risico om alleen een xenon setje te kopen en in te bouwen wat risicovoller is. De standaard reflector is daar niet echt voor ontworpen. (j.m.t.c.)
Hoe zit het eigenlijk met die twee extra koplampen aan de zijkant van de voorbumper?
Zijn dit nu de dagrijlichten of verstralers ter ondersteuning van het dimlicht of zijn het specifieke bermlampen die vooral de zijkanten van de weg beter belichten (dat zou ik het liefst hebben)?
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te
quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]