Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Dennis78

Forumguru
@Hetzer: Heb de VIP dag ook in mijn agenda gezet. Ondanks dat ik voorlopig nog niet mag van mijn vrouw ben ik toch wel erg nieuwsgierig :D (misschien kom ik je wel tegen.)

Canon-Eye

Forumguru
Op de Drentse VIP-dag in Orvelte (mijn dealer zit in Assen) ben ik helaas verhinderd.
Nou ja, dan lees ik het hier wel...

Berry

Senior Member
Volgende week vrijdag mijn vipdag.
Heb nog geen F 3 in het wild gezien ,meestal zie ik wel iets rijden van Pon

jmw57

Lid
Voor dinsdag 11 november as. heb ik (en uiteraard vele anderen met mij) een uitnodiging om de nieuwe Fabia in het echt te aanschouwen (en ook een proefritje maken heb ik begrepen) bij Huiskes Kokkeler in Enschede. Ben zeer benieuwd.

jmw57

Lid
Zal ik zeker doen. :thumbsup:
Als ik alle bovenstaande foto's bekijk en af ga op hoe mijn Fabia II nu rijdt, kan het volgens mij alleen maar positief zijn, maar ik wacht vol spanning af. (het is bijna net zo spannend als sinterklaas):tegek::maakmegek:

EdK

Forumguru
Wel jij zegt het hardop maar ik begon er meteen aan te denken dat ik het zag.
Maar echte info over de nieuwe RR is mijn inziens erg schaars.
Ja af en toe toeran's met zooi camouflage stickers dat dan de RR moet worden, maar ik kan nog steeds niet geloven dat de RR met zijn eigen smoel zo'n burger truttig wagentje gaat worden... niet Skoda eigen

E

Ex-lid 2926

Gisteravond op uitnodiging naar de Fabia premiere van de Broekhuis vestigingen Hoogeveen, Assen en Emmen geweest. Werd gehouden in het museumdorp Orvelte. Leuk aangekleed, goed georganiseerd. Na het parkeren van je auto werd je met een nieuwe Superb met chauffeur naar de lokatie gebracht waar de introductie plaats vond.
Inleidingen van de Broekhuis directie en Pon en vervolgens de onthulling van de Fabia III HB. Buiten stonden een aantal prachtige klassieke Skoda's tentoongesteld, eigendom van het Skodamuseum. En ook de 3 generaties Fabia naast elkaar, allen in het wit. Heel mooi. En ook nog eens goed verzorgd met een hapje en een drankje.
De nieuwe Fabia komt in het echt veel beter over dan op de plaatjes. Door de toegenomen breedte is de auto veel beter in balans dan de oude. En vanbinnen is het een zeer ruime auto. De zit achter het stuur is zeer goed, ook met mijn lengte (1.90). De afwerking prima. De Fabia is ook duidelijk ruimer dan zusje Polo. Aanrader is de optionele sportstoel. De nieuwe Combi was helaas nog niet aanwezig. De informatiefolder bevatte alleen de specificaties van de benzineuitvoeringen. Als het maximum aanhangwagengewicht 1200 kg had bedragen i.p.v. 1100 voor de 1.2 TSI zou ik de Fabia op mijn verlanglijstje plaatsen. Nu is het helaas geen alternatief voor mijn Octavia.
Firma Broekhuis; bedankt!

Bovenaan Onderaan