Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Joske

Forumguru
Zijn deze al gepasseerd van de Combi? ;)

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops1.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops2.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops3.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops4.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops5.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops6.jpg

New-Skoda-Fabia-Combi-Carscoops1.jpg

E

Ex-lid 2926

Hier nog wat afbeeldingen van de Fabia introductie van de Drentse Broekhuisvestigingen in Orvelte. De kwaliteit van de foto's had wat te lijden van de lichtomstandigheden. De foto's zijn genomen met een kleine Canon S100 HS compactcamera.

Bijlagen

• IMG_0276.jpg
    IMG_0276.jpg
    75,7 KB · Weergaven: 52
  • IMG_0278.jpg
    IMG_0278.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 49
  • IMG_0279.jpg
    IMG_0279.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 50
  • IMG_0288.jpg
    IMG_0288.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 51
  • IMG_0289.jpg
    IMG_0289.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 50
  • IMG_0290.jpg
    IMG_0290.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 51
E

Ex-lid 2926

Toch zijn dit leuke dealerinitiatieven. Normaal gesproken kom ik één keer per jaar bij de dealer in Hoogeveen voor een onderhoudsbeurt en APK. Dan is het 's morgens de auto brengen en aan het einde van de middag weer ophalen. Snel even een blik werpen op de nieuwe modellen van Skoda, Ford en Volvo en daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Normaal gesproken ben ik niet te porren voor bijeenkomsten en recepties, maar zo'n introductie van een nieuw model op zo'n mooie locatie is een leuk uitje. En je voelt je weer even Skodarijder i.p.v. automobilist.

andrehj

Forumguru
mijn vrouw is ook in de race voor zo'n zelfde maar dan zonder pano dak en in moon white metallic.
@Corné de Kluijver : inmiddels begint de F3 ook al bij handelaren op te duiken, waarbij een behoorlijk prijsvoordeel valt te behalen.
Zie bijvoorbeeld deze. Nadeel is nog wel dat de optielijst beperkt is.
Wellicht interessant voor je vrouw?
Tegen de tijd dat de kinderziektes uit de F3 zijn (over een jaar of twee), is de optielijst bij de handelaren vast een stuk langer.

Canon-Eye

Forumguru
@Canon-Eye Zouden ze het zelf nog met de hand moeten doen?...........'jalours-mode';).:maakmegek:
Tsja, 't is een kwestie van keuzes maken hè... :D
Ik red me prima met de FIIGL en hoef niet af te wassen.

Maar misschien blijkt volgend jaar wel dat ik toch liever een sterkere auto voor de Eriba zou spannen. Maar ik weet nog niet of dit dan wel een FIII zou worden, want die komt ook niet verder dan 1100kg en daar moet je dan wel een 1.2 Tsi of 1.4 TDI voor nemen. En dat zijn toch niet echt weggevertjes...
Het zou dus ook iets totaal anders kunnen worden: bv. een jonge gebruikte Golf die 1200 of zelfs 1300kg mag trekken zou ook in aanmerking kunnen komen.

Altos

Banned
Bijna @Joske, na goed speuren zie je aan de flank een meer puntige hoek bij de F3 en onderaan de lamp is de knik wat langer naar de gril toe...meer kan ik niet ontdekken qua verschil...wel vind ik de F3 mooier waar ik de Polo inmiddels wat gedateerd vind overkomen.

E

Ex-lid 2926

Nu heb ik wat ervaring met de huidige Polo en ook nog het faceliftmodel met de nieuwe 1.4 TDI 90 pk. Deze motor wordt ook beschikbaar in de Fabia III. Die nieuwe 1.4 TDI rijdt een stuk soepeler dan de 1.2 TDI. De 90 pk versie trekt ronduit goed. Het geluid blijft een beetje "trekkerachtig", zelfs vergelijkbaar met mijn eigen 1.9 TDI PD.
De Fabia III is vanbinnen ruimer dan de Polo. Vooral achterin is de Fabia ruimer. Ook voorin voelt de Fabia ruimer aan dan de Polo.

jmw57

Lid
Huiskes Kokkeler had een introductie dag geregeld bij modehuis Roetgerink in Enter.
Ontvangst met koffie en een gebakje en een waardecheque van Roetgerink. :thumbsup:
De nieuwe Fabia ziet er strak en mooi uit en rijdt prima (had ook niet anders verwacht).
Aanstaande zaterdag naar de dealer om te praten over mogelijke inruil op een nieuwe Fabia of een demo Rapid (die ze er ook hadden staan) van september jl. met 4.690 km op de teller. :pieker:

Bovenaan Onderaan