Als jij de 27e binnen loopt staat er geen Fabia 3 meer in de showroom hoorZondag de 23e introductie hier in Tilburg, maar wij lopen de 27e wel even binnen. Ben niet zo van de massa histerie tijdens een introductie..
wel op facebook :-). prachtig...
besteld: de combi style met tech pakket. race blue, met panoramadak... ik kan niet wachten!
zijn dat de 17" prestige velgen van het tech pakket trouwens?
Als jij de 27e binnen loopt staat er geen Fabia 3 meer in de showroom hoor![]()
Ik heb van mijn dealer begrepen dat de door hem bestelde demo-auto('s) midden december worden afgeleverd.
Misschien bedoelt jouw dealer dát wel, de introductie tour is dan namelijk voorbij.
Zaterdag aanstaande even naar Rijnwoud in Rotterdam om een offerte voor de Faab 3 te laten maken, ben benieuwd wat daar uit gaat komen........ Hopelijk volgend jaar een nieuw forumlid er bij in de vorm van mijn wederhelft![]()
ik heb een offerte die je in heel nederland niet scherper gaat krijgen @Noord26 en dat is geen bluf! Maar bewijsmateriaal ga ik niet leveren, of dt nu flauw is of nietKomende week hoop ik dat de nieuwe werkgever van Renate de knoop doorhakt en dat de Fabia 3 Combi 1.2 TSI 90 pk First Edition Style in Moon White metallic, met Tech Pakket icm met 17" in bestelling kan gaan, als het zover is dan horen jullie dat direct uiteraard!
![]()
Op het duitse Skoda forum was er eentje naar de dealer geweest en die had de mededeling dat vanaf week 22/2015
De Fabia geleverd kon worden met Admundsen navigatie. Wel Duitsland dus!
Vanaf post 109:
http://www.skodacommunity.de/skoda-...ml?s=834f656f32221338b84f9bdc02b25215fdb7de4c