Monteer zo'n thermostaat-douchekraan - die heeft een beveiligingsstand op 38 graden.denk er trouwens aan om de mengkraan er op aan te sluiten, ik kan tot 40°C gaan heb ik gezien, monteer ik nog wel een thermometertje tussen de gardenakoppeling en de HD.
Niet echt. Ik heb er gewoon de tuinslang aan hangen. Als de waterdruk wegvalt, dan stopt de pomp...niet rechtstreeks op een drinkwaterleiding mag aansluiten, maar of dat nu echt nodig is....
ik las dat je wel een terugslag klep moet monteren , dat je niet rechtstreeks op een drinkwaterleiding mag aansluiten, maar of dat nu echt nodig is....
Sorry @Cordoba het is dat ik terug zat te lezen, maar op de 1 of andere reden is jouw berichtje niet gezien door mij, maar de reden dat ik van alle grote verpakkingen ook een kleine verpakking gekochtbheb is om bij te vullen, de handzame verpakkingen gebruik ik bij het detailen@Corné de Kluijver Waarom én een gallon en een (ongeveer) halve liter Spray & Wipe besteld?
Ik ben ook benieuwd wat ik en of ik bij beide bedrijven iets extra's krijg, bij www.driven2shine.eu kreeg ik in het verleden inderdaad wat doeken cadeau. Ik zal het hier posten, vandaag hoop ik het binnen te krijgen.Ik ben benieuwd wat je als extraatje krijgt bij Carclean Corné, ik gok op een peluche verde doek of een 3-pak piccolo nero.