Misschien is het voor de leesbaarheid wel handig om éénduidige afkortingen te gebruiken.
ACC snap ik (adaptive cruise control, logisch naast een gewone CC), maar wat is ACA nu weer?
Ik krijg zojuist goed nieuws!
Vanaf produktieweek 32 wordt Front Assistant standaard geleverd op de Elegance uitvoeringen.
Als gevolg hiervan zal de prijs van de optie Adaptive Cruise Assistant voor de Elegance verlaagd worden naar € 400,-.
Deze aanpassing heeft geen gevolg voor de consumentenprijzen van de Octavia Elegance en Elegance Businessline uitvoeringen.
Zouden ze zoiets niet wat subtieler op kunnen lossen (gewoon achter het '' gaas'' integreren?
Wel mooi al die veiligheidssystemen. Vanmiddag met een (werkend) Lane Assist Octavia gereden en eigenlijk werkt dat wel erg goed (niet zo zenuwachtig als bij SEAT).
Als het goed is, werkt het bij mij woensdag ook.
Sterker nog, de E en EBL uitvoeringen zijn €450 duurder geworden. Dit om een duidelijker gat te creëren tussen de verschillende modellen en dat dit te verklaren is door de opties die standaard aanwezig zijn. Ook de opties als travel pakket zijn goedkoper geworden....
Volgens mijn dealer zal ik waarschijnlijk de eerste in NL zijn die EN het dynamic pakket EN de ACC heeft... Altijd leuk