Racer-X
Actief lid
Bijtelling heb je over de catalogusprijs...
Ja, dat is bekend. Maar wat als, zoals in dit geval, de catalogusprijs stijgt vanwege een tussentijdse fabrieksaanpassing?
Bijtelling heb je over de catalogusprijs...
Dan betaal je voor de afgeleverde catalogusprijs....
Grappig is dat er in het begin een bumper met radar die er niet als dikke bowlingbal uitziet te zien is, hier lijkt de radar een stuk minder prominent aanwezig..Ik heb nu wel een filmpje gevonden waar de combi in geshow-ed wordt zonder dakrail!
Het enige wat deze wijzigingen met elkaar te maken hebben is dat ze beide op hetzelfde moment doorgevoerd zijn en dat beide wijzigingen zouden zijn doorgevoerd om de levertijden van de EBL te versnellen.nog een wijziging mbt de front assist. Hierdoor is bij de `standaard` uitvoering het leer op de achterkant van de voorstoelen komen te vervallen. Kan eventueel extra besteld worden voor 50 euro....
Dat ligt dan aan jouw dealer, die van mij wist me te vertellen dat Front Assistant toe is gevoegd en had als het voor mij van toepassing was ook uit zichzelf verteld dat het leer aan de achterzijde van de voorstoelen zou vervallen, maar vanwege het Dynamic pakket zou ik dat leer sowieso niet meer hebben.Het mooiste is dat ze dat allemaal "netjes" gecommuniceerd hebben aan de mensen die voor de zomerstop al de auto besteld hebben,en die nu geleverd krijgen. Ik was juist erg blij met dat leer aan de achterkant van de stoelen, handig als er een keer kinderen met vieze voeten achterin zitten. Ik zou het een slechte zaak vinden als dit nu opeens weg is.
Als het goed is wordt mijn EBL deze week bij de dealer afgeleverd, dus dit weekend even een kijkje nemen hoe de auto er aan toe is qua opties die erbij/eraf zijn zonder overleg.
Volgens mij heb ik ook voorbij zien komen, dan de actieve motorkap zou zijn komen te vervallen.Voor zover ik weet (na navraag bij de dealer) zijn dat de wijzigingen.
Voor mij zal het allemaal minder uitmaken aangezien ik het dynamic pakket heb en ACC. Dus alles is al aanwezig of kwam al te vervangen. Vraag me dan alleen af wat er op de achterkant van mijn dynamic stoelen komt die achteraf van leer worden voorzien....Dat (kunst)leder is heel praktisch, vond het een mooie oplossing (hondenhaartjes blijven zo lekker hangen in het stof).
Volgens mij is het ook geen echt leder, je ruikt er niets aan.
Gewoon leer, denk ik zo.op de achterkant van mijn dynamic stoelen [...] die achteraf van leer worden voorzien...
Niet elke dealer (verkoper) neemt de moeite om zich op de hoogte te laten houden of zelf de info gaat halen. Die van mij was perfect op de hoogte.....Mijn dealer had van deze change nog nooit gehoord.
beide (front assist en 'geen leder achterkant voorstoelen) waren bij hem niet bekend