Front Assistant standaard op Elegance en Elegance Businessline!

Maik

Actief lid
Als ze die niet leveren, kan het zomaar zijn dat mijn bestelling geannuleerd word... Acc is voor mij samen met lane assist een vereiste om lekker rustig veel kilometers af te leggen...

Darkside

Forumguru
Ja snap de reden ook niet waarom het niet zou kunnen. Maar zou het toch goed navragen als ik jouw was. En je het wel gekregen hebt. Keep us posted

Maik

Actief lid
Die van mij komt zowizo pas volgend jaar, maar ga zeker komende week weer eens langs de dealer om eea na te vragen...

TedVlemmings

Forumguru
Laat ik het even 'bevestigen', ACC op de 1.6TDI zit er niet in. Ik had het besteld en ben weken/maanden geleden al benaderd dat PON heeft besloten het niet op de 1.2TSI en 1.6TDI uit te brengen, waarom? dat weet ik niet maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het nu ineens wel kan. Iedere leaseconfigurator bied de mogelijkheid het als optie toe te voegen op de 1.6TDI maar volgens mijn dealer, en andere dealers gaat het toch echt niet gebeuren.

Maik

Actief lid
Op de golf variant 1.6tdi DSG kan hij ook op... Anders kan het alsnog zo zijn dat ik overstap.

Zojuist mail gestuurd naar de dealer... Wellicht kan hij me er meer over vertellen...

Anders volgende week pon pesten. Zowel skoda als vw afdeling...

Maik

Actief lid
Hele nacht wakker gelegen.... ;)
Inderdaad kan de Adaptive Cruise Control niet icm de 1.6tdi:

Nu de vraag.... wat doe ik hiermee... Vind de Octavia toch echt idd zoals TedVlemmings zegt mooier. En hij is ruimer dan de Golf Variant.

Dit betekend dat ik wel wederom de configuratie aan moet gaan passen. :(
Vind overgens wel dat de dealer (bij 2 dealers geweest) mij hierop had mogen wijzen....

Kan beter bij het forum een offerte indienen dan bij de dealer! :-/

Kan de electrische stoel icm Dynamic Pakket?

Darkside

Forumguru
Idd en dan kijkt de dealer "verbaasd" bij levering. En mag jij het er mee doen.
Verder lijkt me dat elektrische stoel samen met dybamic pakket moet kunnen. Alleen dan niet de sport stoelen. Maar zeker weet ik het niet.

Maik

Actief lid
Idd en dan kijkt de dealer "verbaasd" bij levering. En mag jij het er mee doen.
Verder lijkt me dat elektrische stoel samen met dybamic pakket moet kunnen. Alleen dan niet de sport stoelen. Maar zeker weet ik het niet.
Nee, maar het gaat me uiteraard om de sportstoelen.... Dus ook geen electrische stoelen :(

Tsja, ff zoeken naar andere opties.....

Maik

Actief lid
Offerte is aangepast en heb m maar weer gelijk doorgestuurd naar de lease maatschappij met de opmerking er bij of ze hem kunnen aanpassen. Heb nu toch maar het Safety pakket erbij genomen... Mijn budget moet toch uiteindelijk op ;)

tha a

Senior Member
Ondanks toevoeging van Front assist blijft Adaptive Cruise Control op 1.2 TSI en 1.6 TDI niet leverbaar volgens mijn dealer. Onbegrijpelijk daar dit bij andere Pon merken wel gewoon kan (en bij importeurs in andere landen)

leonpard

Actief lid
Ondanks toevoeging van Front assist blijft Adaptive Cruise Control op 1.2 TSI en 1.6 TDI niet leverbaar volgens mijn dealer. Onbegrijpelijk daar dit bij andere Pon merken wel gewoon kan (en bij importeurs in andere landen)

Ik kreeg een tijdje geleden van mijn LM te horen dat ACA een leveringsprobleem geeft. Mijn vermoeden is, dat ACA alleen maar op een paar types te krijgen is, om de achterstand wat in te halen / wachttijden te verkorten.

Maik

Actief lid
Hoop stiekem dat het een dezer maanden alsnog leverbaar wordt op de 1.6tdi DSG ... Dan wordt het alsnog omgezet...

CoesDoes

Forumguru
Als de auto nog niet definitief ingepland is kan er (in ieder geval in Nederland) nog van alles aan gewijzigd worden, als de meerprijs voor ACA €400,- is zullen dat de extra kosten zijn voor het toevoegen daarvan

Maik

Actief lid
Als de auto nog niet definitief ingepland is kan er (in ieder geval in Nederland) nog van alles aan gewijzigd worden, als de meerprijs voor ACA €400,- is zullen dat de extra kosten zijn voor het toevoegen daarvan
En dat past nog best in mijn budget :)... Hij is afgelopen week of gaat aankomende week in bestelling, dus.... het duurt nog wel even voordat hij ingeplanned gaat worden...

CoesDoes

Forumguru
En dat past nog best in mijn budget :)... Hij is afgelopen week of gaat aankomende week in bestelling, dus.... het duurt nog wel even voordat hij ingeplanned gaat worden...
Zelfs als hij al besteld is kan het daarna vast nog wel aangepast worden.

Badnews

Senior Member
Is er iemand die kan bevestigen of het (kunst)leer nu wel of niet aanwezig is op de achterkant van de voorstoelen met front assist change op de elegance (bsl)?

Bovenaan Onderaan