Idd, ik wilde het op mijn 1.2 maar kon het niet krijgenVerhaal was dat het wel in de optie lijst stond. Maar niet geleverd kon worden. Moet de éérste nog horen die het besteld heeft en ook daadwerkelijk gekregen heeft
Nee, maar het gaat me uiteraard om de sportstoelen.... Dus ook geen electrische stoelenIdd en dan kijkt de dealer "verbaasd" bij levering. En mag jij het er mee doen.
Verder lijkt me dat elektrische stoel samen met dybamic pakket moet kunnen. Alleen dan niet de sport stoelen. Maar zeker weet ik het niet.
Ondanks toevoeging van Front assist blijft Adaptive Cruise Control op 1.2 TSI en 1.6 TDI niet leverbaar volgens mijn dealer. Onbegrijpelijk daar dit bij andere Pon merken wel gewoon kan (en bij importeurs in andere landen)
En dat past nog best in mijn budget ... Hij is afgelopen week of gaat aankomende week in bestelling, dus.... het duurt nog wel even voordat hij ingeplanned gaat worden...Als de auto nog niet definitief ingepland is kan er (in ieder geval in Nederland) nog van alles aan gewijzigd worden, als de meerprijs voor ACA €400,- is zullen dat de extra kosten zijn voor het toevoegen daarvan
Zelfs als hij al besteld is kan het daarna vast nog wel aangepast worden.En dat past nog best in mijn budget ... Hij is afgelopen week of gaat aankomende week in bestelling, dus.... het duurt nog wel even voordat hij ingeplanned gaat worden...