De beller is sneller.., ik zou gewoon de dealer bellen, als hij nog niet weet wat er met die strip gaat gebeuren kan hij het voor je uitzoeken.Mag hopen dat die strip niet vervallen gaat. Auto al niet in juiste kleur, als die strip ook niet door gaat....straks krijg ik een City go omdat de auto niet meer kan en ze maar helemaal iets anders geven
Ik ga er vanuit dat er gewoon een strip komt....
Reed vandaag langs een Skdoa dealer en ben er even gestopt. Wat rond gelopen op het terrein en ik kon bij de nieuwe auto's kijken die allen buiten stonden. Er stonden flink wat nieuwe Octavia's maar wat me opviel; alleen maar combi's. Er stond ook al een combi waarop een vaste trekhaak is gemonteerd en de ruimte tussen kogel en bumper is HEEEEEEL krap... maximaal 2,5 vingers breed! Zie foto.
Daarnaast zag ik ook nog een Elegance staan en die had een bijzonder ding in de voorbumper. Ik weet niet of dit nou het nieuwe ding is wat je er 'gratis' bijkrijgt sinds week 32 of iets anders. Wellicht weten jullie het hier? Als dit die 'puist' is waarover gesproken wordt vind ik het wel meevallen qua lelijkheid... Bekijk bijlage 19873 Bekijk bijlage 19874 Bekijk bijlage 19875
..... Als dit die 'puist' is waarover gesproken wordt vind ik het wel meevallen qua lelijkheid... Bekijk bijlage 19873 Bekijk bijlage 19874 Bekijk bijlage 19875
Aangezien onze auto voor uitlevering al even in Zwolle was heb ik mijn vrouw er op afgestuurd om wat onduidelijke dingen uit te zoeken.
Omdat de auto officieel nog niet uitgeleverd wordt was hij nog helemaal ingepakt. Wat ze kon zien
- 4 spaaks stuur
- Geen chromen strip voor
- Leer op de achterkant van de stoelen
- Front assist
Aangezien de dealer zei dat zij helemaal klaar waren voor uitlevering en alleen nog op deze aanpassing wachtte is dit een redelijk zeker lijstje voor een EBL uit week 32 zonder dynamic pakket
Al met al blijft het wel een interessante discussie. Je besteld speciaal zo'n strip. Krijg ineens ongevraagd FA en je gewenste strip komt dan te vervangen indien ze geen alternatief hebben. Dat alternatief is sowieso onderbroken!@blokfrans De dealer heeft alles wat ze moesten doen al af. De auto komt na de aanpassing maandag middag terug bij de dealer om direct de volgende ochtend opgehaald te worden door mij. Hij is door de dealer al helemaal geprepareerd. Het lijkt me sterk dat ze maandag aan het einde van de middag nog een chromen strip gaan plaatsen terwijl de auto anderhalve week bij hun heeft gestaan.
Ja, met die strip valt het juist veel meer op dat er een 'ding' in je bumper zitAl met al blijft het wel een interessante discussie. Je besteld speciaal zo'n strip. Krijg ineens ongevraagd FA en je gewenste strip komt dan te vervangen indien ze geen alternatief hebben. Dat alternatief is sowieso onderbroken!
Ik ben benieuwd! Houd ons op de hoogte a.u.b!!@blokfrans De dealer heeft alles wat ze moesten doen al af. De auto komt na de aanpassing maandag middag terug bij de dealer om direct de volgende ochtend opgehaald te worden door mij. Hij is door de dealer al helemaal geprepareerd. Het lijkt me sterk dat ze maandag aan het einde van de middag nog een chromen strip gaan plaatsen terwijl de auto anderhalve week bij hun heeft gestaan.
Dan staat mijn auto straks vast op dezelfde truck naar NLVandaag even bij dealer langs geweest. Auto wordt inderdaad deze week geproduceerd. Tot op heden nog niet gebeurd, dus of vandaag of de komende 2 dagen.
Ook duidelijkheid over de lederen achterkant van de voorstoelen. Bij de elegance versie met stoffen zat dit standaard, maar door de gigantische vraag naar de elegance versie is er, jaja, te weinig leder..... Echter voor de auto's die een leder interieur hebben zit er achter op de voorstoelen uiteraard wel gewoon leer. Heb je stoffen bekleding en een elegance; dan heb je dus pech!
Tevens gehoord dat de DSG bak ook voor problemen zorgt. Die geeft een order ook vertraging. Er is daarnaast een extra productielijn opgezet om de productie op te schroeven. De vraag naar Octavia's overstijgt de productiecapaciteit fors...
Ah, berichtje van de dealer gehad?Misschien staat die van mij er ook wel bij, die staat namelijk bij de fabriek te wachten op transport
Dan gaat de grote vraag dus worden of er een chromen strip 2.0 door de dealer geplaatst gaat worden.....Mijn auto staat hier om de hoek, dus even wat foto's gemaakt. Oa van de front assist. Zoals te zien is, ontbreekt de chromen strip, en is de auto heel smerig.