De dealer heeft mij voorgelezen dat zonder tegenbericht het erop zal zitten, maar heb er weinig vertrouwen in.Volgens mij is het bij productie na wk32 niet meer aanwezig, maar de enige die het zou kunnen 'bevestigen' is je eigen dealer.
Dat ding in de voorbumper is de camera voor de ACA, de adaptive cruise assistent, veronderstel ik.
http://www.sensethecar.com/wp-content/uploads/2013/04/2014-Skoda-Octavia-Combi-Pics-1.jpg
@rtwee Dat is inderdaad de radar voor front Assistant, had hem al eerder in filmpjes gespot, maar het is zeker goed om te zien dat deze versie nu gemonteerd wordt ipv die bal die ze eerst hadden.
@Badnews Als je er zo geen vertrouwen in hebt kun je misschien een schriftelijke bevestiging van je dealer vragen.
???Overigens wel een antwoord op de chrome strip bij deze foto als ik het goed zie.
Ik weet wel dat als je de radar krijgt dat dan de strip komt te vervallenDe chrome strip op de gril. Deze loopt normaal door (en heb ik besteld) volgens mij zit die hier op in twee delen
En op de andere foto's was de Radar een soort ontruimingsalarm in het zwart (lelijk aanwezig)
In België is het driespakig stuurwiel nog altijd een meerprijs op de Elegance. Het zit zelfs niet in de paketten.
Hoever moet de kogel van de bumper af staan?
De voorgeschreven afstand van het hart van de kogel tot aan de rand van de bumper varieert van 6,5 tot 12 cm.
De sportstoelen worden in de fabriek gemonteerd, dus de auto die jij hebt gezien is in ieder geval niet met het Dynamic pakket uitgevoerd. Ik meen me te herinneren dat op de niet BL uitvoeringen het 3-spaaks stuur in een telefoonpakket te bestellen is, waarschijnlijk was het dus een Elegance met dat pakket.Overigens had deze auto wel een 3 spaaks stuurwiel (multi functi) maar GEEN sportstoelen en ook geen dakspoiler. Geen dynamic pakket dus in mijn ogen. Of worden de sportstoelen er bij de dealer ingezet? Over de spoiler zijn al eerder 'verontrustende' berichten gekomen dat het niks anders was...
Als dat het geval zou zijn wil ik korting op mijn Dynamic pakket!@rtwee stiekem hoop ik nu dat het driespaaks ook standaard is geworden op de elegance versies!
Waar haal je die informatie vandaan? Als ik het zo zie lijkt het zoals @Pablos zegt heel goed een strip een twee delen te kunnen worden.Ik weet wel dat als je de radar krijgt dat dan de strip komt te vervallen